Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

No me cuentes tu vida.... Benjamín Prado

 

 Edvar Munch, Celos II, litografía de 1896 


Μη μου διηγείσαι τη ζωή σου 

 Μη μου διηγείσαι τη ζωή σου.

Μη μου δίνεις το μισό απ' αυτό που δεν θέλεις πια.
Μην ξεχνάς ότι ο πόνος είναι αυτό που ένα χτύπημα
μας θυμίζει
και αν το αγγίξεις,
μπορεί να αφυπνιστεί,
και να σε σκέφτεται πάλι.

Μη μου μιλάς για το παρελθόν
-αν θέλεις να βρεις απαντήσεις, τρέξε
στην αντίθετη κατεύθυνση των ερωτήσεων-
ούτε να με σέρνεις σ' ένα χρόνο
στον οποίο ακόμα δεν ξέρω
ποια είσαι, αλλά που δεν είσαι ήδη δική μου.

Τι χρησιμεύει να ρίξεις τα νεκρά ψάρια στο ποτάμι;
Γιατί να γυρίσεις πίσω
να ζωγραφίσεις τον στόχο πάνω στην πληγή;
Γιατί να σε γνωρίσω, αν μπορώ να σε μάθω;

Να θυμάσαι, αγάπη μου, αυτά τα τρία πράγματα:
-Δεν υπάρχει βαρύτερα φυλακισμένος
απ' αυτόν που αμφιβάλλει ανάμεσα σε δυο πόρτες ανοιχτές.
-Εκείνοι που γνωρίζουν τα πάντα για 'κείνους που αγαπούν,
μόνο τους αγαπούν... αναμφίβολα.
- Αυτό που δεν ψάχνει κανείς, παύει να είναι χαμένο.

Μη μου διηγείσαι τη ζωή σου,
και τότε
θα είναι μόνο
για σένα
και για μένα

Benjamín Prado
Μετ. Μαριάννα Τζανάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: