Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

O Federico García Lorca για τον εθνικισμό


O Federico García Lorca για τον εθνικισμό 

 Εγώ είμαι ολόκληρος Ισπανός και θα μου ήταν αδύνατον να ζήσω έξω από τα γεωγραφικά μου όρια· αλλά μισώ αυτόν που είναι Ισπανός για να 'ναι Ισπανός και τίποτ' άλλο, είμαι αδερφός με όλους και απεχθάνομαι τον άνθρωπο που θυσιάζεται για μια εθνικιστική ιδέα, αφηρημένη, για το γεγονός και μόνο ότι αγαπά την πατρίδα του μ' έναν επίδεσμο στα μάτια. Ο καλός Κινέζος είναι πιο κοντά σε μένα απ΄ότι ο κακός Ισπανός. Τραγουδώ την Ισπανία και την αισθάνομαι μέχρι το μεδούλι, αλλά πριν απ' αυτό είμαι άνθρωπος του κόσμου και αδερφός όλων. Φυσικά δεν πιστεύω στα πολιτικά σύνορα.

2 σχόλια:

A.F.Marx είπε...

Μεγάλος σε όλα του...

μαριάννα είπε...

Τίποτα δεν είναι τυχαίο Γιώργο μου. Αν δεν ήταν αυτός ο άνθρωπος, πως θα ήταν αυτός ο ποιητής; Κι αν δεν ήταν αυτά τα δύο, πως θα τον είχαν δολοφονήσει τόσο ύπουλα τα φασισταριά; Οι υπάνθρωποι που δεν αντέχουν την αλήθεια να ακούγεται ούτε στην ποίηση. Άσε που αφυπνίζει συνειδήσεις, άσε που δεν μπορούν να την ελέγξουν γιατί δεν την καταλαβαίνουν.

Σαν τους στόκους στα σχόλια του Κασιμάτη χθες που τον βρίζουν και του εύχονται να πάρει η κόρη του Πακιστανό συριζαίο ή κκε γιατί δεν κατάλαβαν ότι είναι μαζί τους. :):):)