Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2008

Όσες κι αν χτίζουν φυλακές κι αν ο κλοιός στενεύει, ο νους μας είναι αληταριό που όλο θα δραπετεύει...


Αερικό

Αερικό Αερικό λένε την κόρη που αγαπώ
Αερικό Αερικό λένε την κόρη που αγαπώ

Βγήκα στο δρόμο μια βραδιά
κι είδα να παίζουν τα παιδιά
μα πιο ψηλά στον ουρανό
έπαιζε ένα άστρο μακρινό

Αερικό Αερικό λεν το λουλούδι που αγαπώ

Πήγα και βρήκα χρυσικό
για δαχτυλίδι μαγικό
μα ήταν το δάχτυλο μικρό
και το χαμόγελο πικρό

Αερικό Αερικό λένε τα μάτια που αγαπώ

Τώρα θα ανάψω μια φωτιά
στα κυπαρίσσια του νοτιά
και στην ψηλότερη κορφή
θα σ' έχω μάνα κι αδερφή

Αερικό Αερικό λεν την αγάπη που αγαπώ


Γιώργος Νταλάρας

Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις
Στίχοι: Νίκος Γκάτσος




Aερικό

Όλα του κόσμου τα πουλιά
όπου κι αν φτερουγίσαν
όπου κι αν χτίσαν την φωλιά
όπου κι αν κελαηδήσαν

Εκεί που φτερουγίζει ο νους
εκεί που ξημερώνει
μαργώνουν τα πουλιά της γης
κι ούτε ένα δεν ζυγώνει

Σαν αερικό θα ζήσω
σαν αερικό

Ανάσα είναι καυτερή
και στέπα του Καυκάσου
η σκέψη που παραμιλά
και λέει τα όνειρά σου

Όσες κι αν χτίζουν φυλακές
κι αν ο κλοιός στενεύει
ο νους μας είναι αληταριό
που όλο θα δραπετεύει

Σαν αερικό θα ζήσω
σαν αερικό

Μελίνα Κανά
Στίχοι-Μουσική: Θανάσης Παπακωνσταντίνου

10 σχόλια:

kioy είπε...

Τρομερά τραγούδια και τα δυο τους... Πως να κρύψω πως το δεύτερο που τόσο έχουν κακοποιήσει τα χείλη μου, είναι περισσότερο από ένα προσωπικό φτερούγισμα πάνω απ τη συμπαγή τούτη γη.

μαριάννα είπε...

kioy

Πώς με καταλαβαίνεις καλέ μου kioy! :) Μια απ' τα ίδια. Μα εντελώς!

Καλωσόρισες!

nikitas είπε...

Τι κι αν το μαγικό δαχτυλίδι αποδείχτηκε ελπίδα φρούδη..
Τι κι αν στενεύει ο κλοιός…- αχ!.. όλο στενεύει-..
Ο νους μας είναι αληταριό
Που όλο θα δραπετεύει……..

μαριάννα είπε...

nikitas

Γιατί όταν πεταρίζει η καρδιά...
δεν μαντρώνεται. Κι έπειτα μην ξεχνάς το καλύτερο δαχτυλίδι δεν το φορέσαμε ακόμα. Το πιο μαγικό. ;)

Rena Fan είπε...

Χαίρομαι τόσο πολύ που στη blogοσφαιρα συναντώ τόσα αληταριά...

marayia είπε...

Οσες κι αν χτισουν φυλακες κι αν ο κλοιος στενευει , ο νους μας θαναι αληταριο κι ολο θα δραπετευει!
Οσο η καρδια ειναι "ζωντανη" το κορμι κι ο νους θα ακολουθουν !
Κι ας ματωνει σαν πεφτει σε αγκαθια!
ΚΑπου υπαρχουν και τα Ροδα!
φιλακια Γλυκεια μου Γητευτρια
Να εισαι καλα και παντα να μας ταξιδευεις με τους στιχους και τα τραγουδια σου.

μαριάννα είπε...

Rena Fan

Αδέρφια μου αλήτες πουλιά...

«Εμένα οι φίλοι μου είναι μαύρα πουλιά που κάνουνε τραμπάλα στις ταράτσες ...»

Καλησπέρα Αποστόλη μου!

μαριάννα είπε...

ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΗ ΛΙΑΚΑΔΑ

Αλίμονό μας αν δεν υπήρχαν και τα ρόδα, λιακαδίτσα μου!

Καλή Κυριακή!
Φιλιά πολλά!

ΜΑΚΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ είπε...

Καράβι κάνω τη γκαρδιά τη πεθυμιά κατάρτι
και βάνω σταθερό πανί το νου μου τον αντάρτη!
στίχοι:Γ. Καράτζης

μαριάννα είπε...

ΜΑΚΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Πολύ ωραία μαντινάδα! Να 'σαι καλά! Η λέξη «αντάρτης» ηχεί τόσο όμορφα. Αν και προσπάθησαν να την μαγαρίσουν ταυτίζοντας πολιτικούς διαφωνούντες. Γκρρρρ... Αλλά δεν θα αφήσουμε να περάσει... ;)

Καλό βράδυ!