Κυριακή 26 Αυγούστου 2007

Ένα ευχαριστώ...


Πώς να πει κανείς ευχαριστώ σε όλους τους πυροσβέστες, μόνιμους, έκτακτους, εθελοντές, στους πιλότους των καναντέρ ή των ελικοπτέρων, στους φαντάρους, νεοσύλλεκτους και μη, στους αστυνομικούς των περιπολικών, που άγρυπνοι παλεύουν τόσες ώρες, τόσες μέρες, με τις φλόγες, με την κόλαση...
Πώς να πει κανείς ευχαριστώ στους ρεπόρτερς, φωτογράφους, ανταποκριτές, δημοσιογράφους, τηλεοπτικά συνεργεία που ξενυχτούν, που κινδυνεύουν, που ρισκάρουν τη ζωή τους την ίδια, για την ενημέρωση, αλλά και δίνουν φωνή στους απελπισμένους, συντονίζοντας τα ασυντόνιστα κι αναδεικνύοντας τραγωδίες ή εντοπίζοντας εγκλωβισμένους...
Κουράγιο παιδιά! Κουράγιο και καλή δύναμη! Οι ευχές μας και η ευγνωμοσύνη μας να σας προστατεύουν!
Σας ευχαριστούμε... από καρδιάς!

71 σχόλια:

Vrakas Kostas είπε...

Δυο ευχαριστω..
Να πω τωρα..καλημερα;;;
Μα καλα τι κανεις τετοια ωρα...Online;;;
Εγω νομιζα πως μονο κατι..σαλταρισμενοι σαν κι εμενα, ξενυχτουν μαζι με τις..ψυχες καποιων που εφυγαν* απο κοντα μας!!

μαριάννα είπε...

Καλημέρα ;)
Α, εγώ έχω τσακωθεί με τον ύπνο από τότε που γεννήθηκα. Θεωρώ ότι μου κλέβει χρόνο. Πάντα κοιμάμαι 4-5 ώρες το πολύ. Και πάντα ξημερώματα. Πόσο μάλλον τώρα που ζούμε κι αυτή την κόλαση!
Σαλταρισμένος κι εσύ λοιπόν; Συναδελφάκια κι εδώ;:))))

If...ιγένεια είπε...

Η αλήθεια είναι πως δεν είχα σκεφτεί έτσι.. αυτή την εκδοχή.. όλους αυτούς που πολέμησαν και πολεμούν.. η στεναχώρια δεν με άφηνε..

sunday είπε...

Πώς να πει κανείς ευχαριστώ; Ειδικά για τους πυροσβέστες, οι οποίοι βάζουν στην κυριολεξία το χέρι τους στη φωτιά, με το να μην σκεφτεί ξανά ότι το μόνο που κάνουν είναι να την αράζουν, με καφέ και τάβλι.

Καλημέρα

Vrakas Kostas είπε...

Πραγματικα,ο υπνος μας κλεβει..χρονο!!
Το εν τριτον της ζωης μας σχεδον!
Και στους περισσοτερους..τα δυο τριτα της ζωης,γιατι την ωρα που ειναι..ξυπνητοι!!δεν ειναι και...ξυπνιοι!!!
Ασχετον//αυτη την ωρα προσπαθω σε ενα παραλληλο μητινγκ ,να εξηγησω σε φιλους Γερμανους..το τι συνβαινει στην χωρα ..σας ρε..Μalakas οπως με ρωτανε φιλικα!!
Ου μαινετοι οι ..καιροι!
ΥΓπροσπαθησε να κοιμασαι περισσοτερο..:)))

μαριάννα είπε...

@ iF.. igeneia

Καλωσόρισες καλή μου! Ξέρεις συχνά το θεωρούμε δεδομένο και ξεχνιόμαστε. Επικεντρώνουμε στους πάσχοντες και ξεχνάμε τους θεραπευτές.
Αυτό το έχω ζήσει και με τους γιατρούς. Θυμάμαι την πίκρα τους όταν μου έλεγαν ότι αν στραβώσει το περιστατικό, θα πουν ότι τον έφαγε ο γιατρός. Αν όλα πάνε καλά, τον έσωσε ο Θεός. ;)
Κι έχουν δίκιο. Ο πόνος μας κάνει εγωκεντρικούς. Και ξεχνάμε. Κι αυτά τα παιδιά, κι είναι μικρά που να πάρει, και ξεθεώνονται και κινδυνεύουν...

μαριάννα είπε...

@ sunday

Καλωσόρισες sunday!
Σωστά. Είναι ένας τρόπος να το πούμε το ευχαριστώ. Αν και νομίζω ότι ο πολύς ο κόσμος συμπάσχει. Λίγοι είναι αυτοί που κακολογούν. Πολλοί όμως είναι αυτοί που ξεχνούν. Κι αν σκεφτούμε τις τραγικές συνθήκες, τις ελλείψεις, τη συνεχόμενη δουλειά, την αϋπνία τους, την επικινδυνότητα, αν μη τι άλλο, θα πρέπει να μην είμαστε αγνώμονες.
Καλημέρα και εύχομαι να είναι πραγματικά καλή για όλους! Όσο γίνεται δηλαδή, όταν υπάρχουν άνθρωποι που χάθηκαν...

μαριάννα είπε...

@ vrakas kostas

Αχ! Αυτά τραβάω κι εγώ με τους Ελβετούς. Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να εξηγώ τα ανεξήγητα. Έχουμε πάρει ρόλο προξένου εξ' ανάγκης. :)
Καλή συνέχεια και μη με κακομαθαίνεις με παραινέσεις σαν αυτή του υστερόγραφου, γιατί είμαι ευσυγκίνητη. ;)
Καλή συνέχεια!

Vrakas Kostas είπε...

Απλα..Καληνυχτα τωρα Μαριαννα!
Οι του..προξενειου;;ας περασουν..αυριον!
Ειμεθα παλι..ανοικτοι!!
:))))

habilis είπε...

Ξεχασες να ευχαριστησεις φιλεναδα την ηγεσια της πυροσβεστικης για την αψογη συνεργασια με την πολιτικη προστασια και κυριως τον επικεφαλη των σωματων ασφαλειας Βυρωνα που του κραταει μουτρα ο Κωστακης ...

sunday είπε...

Καλώς σε βρήκα :)

Δυστυχώς, έτσι είναι ghteytria. Και αγνώμονες είμαστε και εύκολα ξεχνάμε. Για τους συμπάσχοντες δεν μπορώ να συμμεριστώ την άποψή σου. Σκέψου πως υπάρχουν πολλοί που τους πείραξε περισσότερο η αναβολή της έναρξης του ποδοσφαιρικού πρωταθλήματος. Αν υπάρχει ένα πράγμα για το οποίο είμαι απαισιόδοξος, είναι η αλλαγή της φύσης του ανθρώπου.
Όσο για την ευχή σου, αυτό είναι το σημαντικό...

μελονικος είπε...

Οι πυροσβέστες;; Κάπιοι κάνουν καλά τη δουλειά τους. Οι πιό πολοί όχι. Οι δημοσιογράφοι;; Έχει και κάτι κοράκια. Οι εθελοντές;; Μάλιστα!!! θυμομένος είμαι. καλημέρα.

o είπε...

το πιο μεγάλο στους εθελοντές..

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΩΡΕΣ, ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΕΤΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ, ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΑΝΘΡΑΚΩΜΕΝΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΥΡΚΑΪΩΝ. ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ! ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟΚΡΟΥΣΤΙΚΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟΣ..

μαριάννα είπε...

@ habilis

Καθόλου δε με αφορά αυτή τη στιγμή η συνεργασία της ηγεσίας των φορέων καθώς και οι σχέσεις του Πρωθυπουργού με τους υπουργούς του.
Με αφορούν όμως οι εργαζόμενοι σε κάθε γωνιά της χώρας που φλέγεται, καθώς και οι εθελοντές και οι πληγέντες ή ακόμα χειρότερα αυτοί που ζουν την αγωνία του ερχομού της φωτιάς. Το έχω ζήσει και ξέρω τον πανικό.
Καταλαβαίνω βέβαια αγόρι μου το πνεύμα σου, αλλά δεν έχω κουράγιο ούτε την πολυτέλεια, αυτή τη στιγμή, εν μέσω απανθρακωμένων, να σχολιάσω την κόντρα των επικεφαλής.
Σκέψου μόνο ότι είναι η ΤΡΙΤΗ μέρα της αγωνίας... και του πανικού! Κι αυτοί οι άνθρωποι δουλεύουν ασταμάτητα διπλοτριπλοβάρδιες, οι οποίες δεν είναι στο γραφείο τους με τον υπολογιστή και το κλιματιστικό.

μαριάννα είπε...

@ sunday

Ως παλιοσειρά, θα σου πω το εξής: Αντιρρησίες, αδιάφοροι, κοκορόφτεροι και ανόητοι υπάρχουν σε κάθε κρίση. Σε διαβεβαιώ ότι είναι οι λίγοι. Αυτούς τους αγνόησα σε κάθε φάση της ζωής μου, γιατί θεωρώ ότι είναι χαμένη ιστορία και δεν αξίζει να χάνεις χρόνο μαζί τους.
Οι πολλοί όμως, κι αυτό είναι που αξίζει τον κόπο, έχουν και συνείδηση και φιλότιμο. Ότι ελαττώματα και να έχει ο Έλληνας έχει και κουράγιο και φιλότιμο.
Κι όταν θες να το συζητήσουμε αναλυτικά, ευχαρίστως να το κάνουμε, γιατί τον έχω σπουδάσει.
Είναι και πολλοί που πήραν τη ζωή τους λάθος γιατί δεν είχαν τα καημένα την ώρα που έπρεπε την ανἀλογη παιδεία ή ακόμα χειρότερα την ανάλογη ανατροφή. Πίκρες είναι και πληγωμένα πουλιά, που αντιδρούν επιθετικά σε μια κοινωνία που την βλέπουν απέναντι, και συχνά έχουν δίκιο.
Συνολικά όμως οι δυο ομάδες, οι αδιάφοροι και οι πίκρες, αποτελούν το ένα τρίτο του πληθυσμού, Τα δύο τρίτα είναι ο υγιής πληθυσμός.

drunk tank είπε...

συχνά πυκνά δυστυχώς ξεχνάμε τα αυτονόητα: να ευχαριστούμε εκείνους που ενάντια σε θεούς και ανθρώπους(ο θεός να τους κάνει) πολεμάνε για να αισθανθούμε ασφαλείς.
ξεχάσαμε ήδη τα παληκάρια που έπεσαν με το καναντέρ προσπαθώντας να σβήσουν τη φωτιά έχοντας 28-30 ώρες πτήσης; αύτο είναι μικρό παραδείγμα, δεκάδες ακόμα που μπορούμε να πούμε.
δυστυχώς όμως μέσα στις, όλες σωστές, ευχαριστίες που απευθύνεις μη ξεχνάμε να σιχτιρίσουμε και μερικούς: τους πολιτικούς ,ανεξαρτήτως χώρου, που δίχως ίχνος ευαισθησίας προσπαθούν να κάνουν τον πόνο ψήφους και το μόνο ξύλο που τους ενδιαφέρει είναι η γλώσσα τους, και τους δημοσιογράφους-παρουσιαστές των ιδιωτικών καναλιών. το χαμόγελο της κυρίας(;) Τρέμη μου θύμισε τον κύριο(;)Χατζάρα που μετέδιδε πριν πολλά χρόνια την είδηση των δολοφονιών των δικαστών από την 17Ν.
συγνώμη αν έχω ξεφύγει...

μαριάννα είπε...

@ Νίκος

Νίκο μου καλέ μου έχεις χάσει την ψυχραιμία σου; Τί έπαθες μάτια μου;
Όχι. Δεν είναι οι πολλοί. Οι λίγοι είναι. Και τα κοράκια δεν είναι τα παλικαράκια και οι κοπελιές που τρέχουνε στα μέτωπα της φωτιάς. Τα κοράκια δεν είναι καν στα στούντιο. Είναι στα υπερπολυτελή γραφεία τους και σπίτια τους και μετρούν τις θεαματικότητες.
Δεν ευχαρίστησα αυτούς. Είπα ευχαριστώ στα παιδιά του καθενός μας, που τρέχουνε μέσα στους καπνούς με τις κάμερες στον ώμο και ακόμα πιο πολύ στους εθελοντές που η προσφορά τους είναι παραπάνω από ανεκτίμητη.
Θα σας θυμίσω το ρεκόρ που κάναμε σαν χώρα στον εθελοντισμό και στην προσφορά, την εποχή των Ολυμπιακών, που άφησε την παγκόσμια κοινή γνώμη, άναυδη.
Ο Έλληνας έχει φιλότιμο, και είναι της προσφοράς. Αρκεί να ξέρεις να του αφυπνίσεις και να του εκμαιεύσεις τα καλά του στοιχεία.
Μην κολλάτε στα μεμονωμένα περιστατικά. Οι πολλοί σκέφτονται και λειτουργούν ηθικά.
Καλημέρα κι ελπίζω να ξεθυμώσεις ε; Δεν έχουμε χρόνο για θυμούς... δεν προλαβαίνουμε. Τρέχει η ζωή... ;)

μαριάννα είπε...

@ en vain encre

Ναι μάτια μου. Στους εθελοντές. Συμφωνώ απόλυτα. :)

μελονικος είπε...

Εντάξει: Μην είμαστε και υπερβολικοί!. Δεν τα κάψανε και όλα! Ούτε όλες τις γριές.
Βασικά αυτός ήταν ο στόχος. Ξέρεις πόσο κοστίζει μια γριά στην εθνική οικονομία.
Έχει γεμίσει ο κόσμος γριές. Δεν πεθαίνουν με τίποτε. Σα τις κατσαρίδες.
Και τι δε σκαρφιστήκαμε να τους κάνουμε τη ζωή δύσκολη. Να ουρές στο ΙΚΑ , να το ίδιο το ΙΚΑ. Αλλά τίποτα. Αυτές εφτάψυχες. Και τώρα με τις φωτιές . Τι φοβερό σχέδιο.;; Τι σύλληψη;; Αλλά δυστυχώς ζούμε στα Βαλκάνια. Έπρεπε να ζούμε σε πολιτισμένη χώρα. Θα σου ‘λεγα αν θα γλίτωνε καμιά γριά. Και τα δάση! Καλέ μη κάνετε έτσι. Έχει και για άλλη χρονιά. Άσε που θα ξαναγίνουν. Όσο για τα σπίτια; Ε!! Θα ξαναγίνουν. Άσε που ένα σωρό κόσμος «ημέτεροι» θα δηλώσουν κάθε στάβλο για σπίτι.. Και ξέρεις πόσοι μεγαλοδικαστικοί θα βρεθούν με σπίτια;;
Και ξέρεις πόσοι που δικαιούνται θα πάρουν π….»θού κύριε φυλακή το στοματί μου».

μαριάννα είπε...

@ drunk tank

Συμφωνούμε απόλυτα. Απλά σ' αυτό το θέμα ένιωσα την ανάγκη να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου, όντας ασφαλής και βολεμένη στην ηρεμία και στη δροσιά του σπιτιού μου.
Μην ανησυχείς και όταν έρθει η ώρα της κριτικής, θα το κάνουμε.
Για την Τρέμη, Θε μου σχώρα με... εξ' ενστίκτου και φυσιογνωμικά, δεν την πάω ΟΥΤΕ ΜΕ ΣΦΑΙΡΕΣ! Δεν την βλέπω ποτέ. Κρυώνω από το παγωμένο που εκπέμπει. ;)

μαριάννα είπε...

@ mairi

Τα προσωπικά πάθη δε με αφορούν. Βγάζεις εμπάθεια και πρόκληση και μάλλον ο διάλογος δεν έχει νόημα. Δε θα μπω στο τριπ της αντιπαράθεσης, εκτός κι αν έρθεις ως μπλόγκερ και όχι ως ανώνυμος. Θα σου πω όμως, ότι αντίθετα εγώ τον βρήκα πολύ διακριτικό και πολύ χαμηλότονο. Και ανθρώπινο. ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΦΑΣΗ. Οι αριστεροί ήταν πολύ πιο επιθετικοί και επικριτικοί. Και δεν είναι πολιτική εκμετάλλευση η αναφορά στις ευθύνες διαχείρισης της κρίσης και στις ευθύνες ανυπαρξίας επιχειρησιακού σχεδιασμού.

Γουφ είπε...

Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ ΕΙΝΑΙ ΞΑΝΑΨΗΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΒΔΟΜΑΔΕΣ.

μαριάννα είπε...

@ Νίκος

Γνωρίζοντας την ευαισθησία σου σε κατανοώ απολύτως. Το σενάριο με την εξόντωση των γιαγιάδων, το βρίσκω θρίλερ επιστημονικής φαντασίας. Είναι τέτοιο το μέγεθος της καταστροφής, που ΔΕ ΣΥΝΕΦΕΡΕ κανέναν τους. Σε κανέναν Έλληνα πολιτικό, οικοπεδοφάγο, σχιζοφρενή ή ότι άλλο, δε θα χρέωνα ούτε σαν σκέψη, την πρόθεση αφανισμού της χώρας. Η ιστορία δυστυχώς είναι πολύπλοκη και περίπλοκη και φοβάμαι ότι δεν προμηνύει τίποτα καλό. Εδώ έγινε επιστημονικό παιχνίδι πρόθεσης αφανισμού μας και επίδειξης δύναμης και αδυναμίας δικής μας. Ειδικά η χθεσινή στου Παπάγου δίπλα απ' το Πεντάγωνο, με τους καπνούς πάνω απ' το Μαξίμου την ώρα της συνεδρίασης, ήταν ξεκάθαρο μήνυμα.
Ήδη η αντιτρομοκρατική συλλέγει στοιχεία και η ιστορία του κινητού με τον εκρηκτικό μηχανισμό, που βρέθηκε στον Υμηττό, δεν είναι απλή ιστορία.

Μαριλένα είπε...

Καλημέρα.
το είδα σε πολλούς μπλόγκερς και δεν πιστευα στα ματια μου: διάφοροι μπαίνουν στα σχόλια και απευθυνουν πολιτικο λόγο!!
Αν είναι ποτέ δυνατόν!

Μα τίποτα πια δε μπορεί να συγκρατήσει την ανοησία; Τίποτα;

Καλημερα γητεύτρια αυτή την πένθιμη Κυριακή..

Μαριλένα είπε...

Μιλω φυσικά για τους ανώνυμους τύπου "Μαίρη".

μαριάννα είπε...

@ γούφας

Γούφα μου καλέ μου! :)
Σε συγχωρώ που είσαι εκτός θέματος. Εγώ μιλώ για το ευχαριστώ στα παιδιά μας! Στα παλικαράκια και στις κοπελιές που τραβάνε το λούκι το χοντρό, καθώς και στους πυροσβέστες και τους πιλότους.
Στις κάλπες παίδες, ο Έλληνας πάει έτσι κι αλλιώς, με βάση το προσωπικό του ρουσφετάκι κι όχι με λογική ή ιδεολογία, πόσο μάλλον με όνειρα και προσδοκίες.

μαριάννα είπε...

@ μαριλένα

Καλημέρα Μαριλένα μου. :)Καλή δηλαδή ο Θεός να την κάνει με την Ολυμπία έτοιμη να παραδοθεί στις φλόγες και τον σπαραγμό σε όλη τη χώρα. Η «Μαίρη» είναι το χθεσινό υπέρ του Παπαδόπουλου! Πιτσιρικάδες που αντί να παίζουν με κάτι άλλο, παίζουν με τα σχόλια, γιατί από το πολύ παίξιμο του άλλου, παρανόησαν. :ΡΡΡΡΡΡ

koulpa είπε...

Τo έχω δει το σχόλιο του "μαρια" σε διάφορα ποστ copy/past δεν νομίζω ότι είναι άξιο περετέρω σχολιασμου...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ κι εγώ μαζί σας... αλλά σίγουρα θα προτιμούσα να μην ήταν ανάγκη να διακινδυνεύουν...
Έχω κακιάσει τόσο που κάποιες στιγμές λέω, αφείστε μας να καούμαι, εμείς επιλέξαμε την κατάσταση στην οποία ζούμε!!
Θα μου περάσει ελπίζω όχι τελείως..
Την καλημέρα μου?!

Γουφ είπε...

ENA ειναι το θεμα, τουλαχιστον αυτο το σαρανταοχτάωρο αλλα δυστυχώς δεν ειναι ουτε για σαρανταοχτω δευτερόλεπτά. Και γω σε συγχωρω που εισαι εκτος θεματος. Δεν πειραζει.

μαριάννα είπε...

@ koulpa

Υπομονή παιδιά και ψυχραιμία. Είναι φοβερό αυτό που συμβαίνει. Σπαράζει η ψυχή μας. Τρελαίνομαι με τους ανήμπορους ηλικιωμένους που κάνουν σπαραχτικές εκκλήσεις στα τηλέφωνα. Δεν αντέχεται τόσος πόνος. Εκλιπαρούν για μία ρίψη νερού. Ντρέπομαι που νιώθω ανήμπορη να προσφέρω κάτι σε όλους αυτούς που ζουν τον τρόμο και την απόγνωση. Αν η κάθε μαρία σκεφτόταν τους νεκρούς και τους παππούδες στα χωριά, θα ντρεπόταν για τις σαχλαμάρες που κάνει.
Να λοιπόν μια θλιβερή, τρανταχτή αντίθεση. Οι νέοι που αγωνίζονται και οι νέοι που αυνανίζονται.
Γι αυτό καλέ μου ας λέμε έστω την καλή μας κουβέντα κι ας στέλνουμε τη θετική μας σκέψη σε όσους αγωνίζονται σ' αυτή την τρομερή και άνιση μάχη.
Να είσαι καλά! Καλημέρα!

μαριάννα είπε...

@ γούφας

Μίλα πιο ξεκάθαρα μάτια μου. Με ξανθιά έχεις να κάνεις. Έστω και βαμμένη, την έχω την πετριά μου. :)
Για πες λοιπόν... τί δεν καταλαβαίνω; Πού είμαι φάουλ; Πού επικεντρώνεις; Και πού διαφωνείς; Δεν αξίζουν ευχαριστώ τα παιδιά που αγωνίζονται 3 μέρες τώρα και όχι μόνο;

Μαριλένα είπε...

Oσάκις πηγαίνω στο νεκροταφείο της Καισαριανής, πάντα βλέπω τον τάφο του εθελοντή πυροσβέστη, που έφυγε πριν καποια χρόνια πάνω στον αγώνα.

Αυτό φτάνει. Και ΕΝΑΣ να ειναι μονο, φτάνει..

μαριάννα είπε...

@ μαριλένα

Είναι συγκλονιστικό. Καίγεται και ο Πάρνωνας!!!!!!!!!!!!!!!
Πάει ο Ταΰγετος, πάει κι ο Πάρνωνας! Παιδιά πόλεμο αν είχαμε οι συνέπειες θα ήταν λιγότερες. Δεν ξέρω αν θα μπορέσουμε να ζήσουμε από δω και πέρα και πού...
Συμφωνώ μαζί σου απόλυτα. Τα ατυχήματα των πιλότων εν ώρα εργασίας και των πυροσβεστών, είναι πάρα πολλά και πάντα πονάνε. Το να μην ξεχνάμε είναι ο ελάχιστος φόρος τιμής...

Vrakas Kostas είπε...

Καλημερα Μ!
Ειναι νομιζω η..δευτερη που σου λεω σημερα!
Ετσι..μπας και το..πιστεψουμε κιολας!
Για τα αλλα εχω να πω μονον:
Δρυος...καιουσης,,!! πας ανηρ ξυλευεται!

μαριάννα είπε...

@ vrakas kostas

Πες κι άλλες Κώστα μου! Πολλές! Να το πιστέψουμε... :)
Το δρυός καιούσης... εντελώς εύστοχο! Εντελώς όμως...
Τίποτα, το μόνο που θα μας έσωζε είναι δέηση για βροχή...
Η κατάσταση έχει γίνει εντελώς δραματική. Κόλαση...

habilis είπε...

Για μενα ειναι αυτονοητο οτι ο πυροσβεστης πρεπει να κανει καλα την δουλεια του ,για να την κανει ομως πρεπει να δουλευει σε συνθηκες που αντεχει και οχι να τον στυβουμε σαν λεμονοκουπα ,γιατι ο καθε βουλευτης η παραγοντας κατευθηνει την πυροσβεση [και οι ηλιθιοι αυτοι βουλευτες βγαινουν και το πουλανε στους ψηφοφορους της περιφεριας τους ].Εχω βρεθει σε πυροσβεση εχω δει σπιτια να καιγονται ,παιδια να σφαδαζουν απο την καμενη σαρκα τους.Ο πανικος και η τραγωδια της πυρκαγιας αντιμετοπιζεται ΠΡΗΝ ξεσπασει .Κατι χασαμε απο αυτην την τραγωδια .Για οσους δεν εχασαν κατι κοντινο τους , οπως και στα θαυματα σε 3 μερες το εχουμε ξεχασει .π.χ. περιπτωση Αμαλιας.Εαν φταιει καποιος πρεπει να τον δειξουμε τωρα ,αυριο το φιλοθεαμων κοινο θα εχει κανει delete. Ειναι περισοτερο χρησιμο να βλεπουμε τα λαθη μας απο το να κολλακευομαστε....[Ειναι σαφες οτι ειμαι εις ημιαγρια κατασταση γιατι εχω γυρισει απο αποψιλοση και δεν ευχαριστω κανεναν γιατι δεν καηκα ζωντανος]...Οι εθελοντες δεν θελουν ευχαριστιες θελουν μονο να βλεπουν νεους εθελοντες ...

γιάννης φιλιππίδης είπε...

Χτες βράδυ επέστρεψα. Άφωνος πριν την αναχώρησή μου. Άφωνος διπλά και στην επιστροφή μου.
Σιωπή. Σιωπή από τη μεριά μου, κι ίσως κρατήσει κι άλλο. Το ένστικτο μού λέει πώς δε θα ‘ναι για καιρό.

Σίγουρα, η επαφή μου μαζί σας, θα ‘ναι μια γλυκιά αφορμή να ξεφύγω από τον μικρόκοσμό μου, που έχει πλημμυρίσει σκοτάδι. Η ζεστή ανθρώπινη συντροφιά σας, θα με ξεκολλήσει από τις χαώδεις σκέψεις μου.

Και στέλνω αυτό το πολλαπλό μήνυμα, για να πω ένα μεγάλο, ένα βαθύ από καρδιάς Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω, που σταθήκατε δίπλα μου. Ο καθένας με τον δικό του τρόπο, κι όλοι μαζί, κοντά μου.

Ανεχτείτε για λίγο ακόμα τη σιωπή μου. Είμαι εδώ τώρα. Σας διαβάζω, σας εκτιμώ περισσότερο από ποτέ.
Αλλά ακόμα νιώθω την ανάγκη να σιωπώ. Να σιωπώ.

από καρδιάς, ο γιάννης

μαριάννα είπε...

@ habilis

Λες:«Ο πανικος και η τραγωδια της πυρκαγιας αντιμετοπιζεται ΠΡΗΝ ξεσπασει»

Πολύ σωστά. Εδώ όμως πρόκειται για βομβαρδισμό. Δε δικαιολογώ κανέναν, αντιθέτως. Έχουν ευθύνη και αυτή θα συζητηθεί στην ώρα της, αλλά εδώ μόνο αν ήταν στην Ελβετία θα αντιμετωπίζονταν το κακό. Σε καμία άλλη χώρα δε θα τα κατάφερναν με αυτές τις συνθήκες. Βομβαρδίστηκαν ταυτόχρονα από εκατοντάδες εστίες με έναν άνεμο να λυσσομανά. Να τους χρεώσω ανετοιμότητα, ανοργανωσιά, απειρία, ανικανότητα, για τις πρώτες φωτιές. Το μετά ήταν ανεξέλεγκτο. Μη γελιόμαστε. Οπότε το πριν, εδώ δεν παίζει.

Λες:« αυριο το φιλοθεαμων κοινο θα εχει κανει delete»

Σωστά. Έτσι είναι ο κόσμος. Απαίδευτος πολιτικά, παρτάκιας και ρουσφετολόγος. ΕΔΩ, είναι η ευθύνη όλων μας. Όποιοι πονάμε αυτόν τον τόπο να μην αφήνουμε να εφησυχάζουν και να ξεχνάνε. Να θυμίζουμε συνέχεια τις τραγωδίες και να κράζουμε τους ανακόλουθους, βολεψάκηδες, ψευτοεπαναστάτες του κερατά.

Λες:«Οι εθελοντες δεν θελουν ευχαριστιες θελουν μονο να βλεπουν νεους εθελοντες ...»

Πάρα πολύ σωστά. Πίστεψέ με ότι το έχω κάνει στα νιάτα μου και θα το έκανα και τώρα, αν και όπως μπορούσα. Όμως το να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου και να τους τιμήσω, αφού δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο, χρησιμοποιώντας το μόνο τρόπο επικοινωνίας που έχω, το δίκτυο, δεν το βρίσκω κακό.

μαριάννα είπε...

@ Γιάννης Φιλιππίδης

Μάτια μου αγαπημένα! Πάρε το χρόνο σου. Όσο χρειάζεσαι αγόρι μου. Όταν εσύ νιώσεις την ανάγκη, να ξέρεις ότι η μπλογκοπαρέα είναι εδώ και σε περιμένει. Είμαστε δίπλα σου. Δυστυχώς μόνο εκλογίκευση, αποδοχή και συμβιβασμό με το θάνατο μπορούμε να κάνουμε. Η πάλη μαζί του είναι άνιση. Ο χρόνος είναι ο γιατρός κι ας μας θυμώνει όταν μας το λένε.
Καλή δύναμη και κουράγιο Γιάννη μου!
Σ' αγαπάμε πολύ!

artois είπε...

“Τα προσωπικά πάθη δε με αφορούν”

Xαχαχα! Μα μόνο για προσωπικά πάθη δεν γράφεις; Tα γούστα μας προσωπικά πάθη δεν είναι; Στην ποίηση, στα εικαστικά, στη μουσική... Η "λατρεία" στον Ρέντφορντ, τον Τόμυ Λη Τζόουνς, τον Ντένζελ Ουάσιγκτον, τον Κέβιν Κλάιν, τον ...Νταλάρα;

Πάντως, ο ΓΑΠ ως άνθρωπος είναι αυτό που λέμε ζεστός, διακριτικός και χαμηλόφωνος. Όσοι έχουν δουλέψει στα υπουργεία που κατά καιρούς είχε αναλάβει, έχουν να λένε για το ενδιαφέρον και την ανησυχία του για τα προσωπικά προβλήματα των ανθρώπων - ενδιαφέρον που ξεφεύγει από τα στενά όρια των συνεργατών και του γραφείου του. Και, ίσως, επειδή είναι "χαμηλόφωνος" γι αυτό και δεν πείθει κανέναν όταν ανεβάζει τους τόνους και κάνει επιθετική αντιπολίτευση. Mοιάζει σαν κακός ηθοποιός και ας μην επεκταθώ στoν παρωχημένο "πολιτικό" του λόγο, που σε τίποτα δεν θυμίζει σύγχρονο πολιτικό. Κλισέ, λαϊκισμοί και η ξύλινη γλώσσα στην αποθέωσή της – ούτε το ΚΚΕ δεν την χρησιμοποεί πια.

Κατά την άποψή μου, κακώς συγκρίνεις την στάση των κομμάτων της Αριστεράς με αυτή του Πασόκ. Τα κόμματα της αριστεράς δικαιούνται να στέκονται επιθετικά και επικριτικά, αφού όπως λες κι εσύ "δεν είναι πολιτική εκμετάλλευση η αναφορά στις ευθύνες διαχείρισης της κρίσης και στις ευθύνες ανυπαρξίας επιχειρησιακού σχεδιασμού". Τα αριστερά κόμματα δεν έχουν κυβερνήσει για να επιμερίσουμε τις ευθύνες. Αλλά ο ΓΑΠ, με τους δήθεν χαμηλούς τόνους, κάνει τώρα την ανάγκη φιλοτιμία. Δεν τον παίρνει να σταθεί επικριτικά στην ετοιμότητα και την επάρκεια της κρατικής μηχανής μιας και, αναλογικώς, του ανήκει το μέγιστο μέρος της ευθύνης. Όσα βλέπουμε δεν είναι μόνον αποτέλεσμα της τριετούς και κάτι διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας αλλά και της εικοσαετούς του Πασόκ, εξέχον μέλος του οποίου υπήρξε ανέκαθεν. Το ξεχνάς; Ξεχνάς ακόμα και τους ιπτάμενους ολλανδούς – τύπου Μπίστη, Δαμανάκη, Ανδρουλάκη - πόσα καταλόγιζαν κατά το παρελθόν στο πασόκ για τις ευθύνες του σε παρόμοιες περιπτώσεις; Τα ίδια ΑΚΡΙΒΩΣ που έλεγαν τότε κατά του πασόκ λένε και τώρα κατά της νέας δημοκρατίας.

artois είπε...

Παρασύρθηκα, όμως, με την υποκρισία και το δούλεμα που μας κάνουν πολλοί εκ των πολιτικών και ξέχασα να αναφερθώ στην ουσία του ποστ σου.

Ο τρόπος για να πεί κάποιος "ευχαριστώ" σε όποιον νομίζει πως το αξίζει γι αυτό που προσφέρει, δεν είναι βέβαια τα ποσταρίσματα στα μπλογκς, ούτε τα λόγια και οι σχετικές συζητήσεις στα σαλόνια, τα ρεστωράν και τις καφετέριες.

Το "ευχαριστώ" είναι πράξη, σαν την αγάπη. Διαφορετικά είναι κενός λόγος.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση, π.χ., αν οι μπλόγκερς που συγκινήθηκαν από όλη αυτή την καταστροφή πήγαιναν να φυλάξουν το κοντινό τους δάσος ή να ρίξουν έναν κουβά νερό στις φωτιές, (αντί να χάσκουν μπροστά στην τηλεόραση και να χάνουν την ώρα τους γράφοντας στα μπλογκς), τότε θα είχαν πει ένα γνήσιο "ευχαριστώ" και όχι ένα "ευχαριστώ" αναποτελεσματικό και ανέξοδο.

Το κοντινό μου δάσος έχει σωθεί λόγω της προσφοράς εθελοντών στην πυροπροστασία του. Όσες φορές προσπάθησαν να το κάψουν (οικοδομικά συμφέροντα γαρ) το πρόλαβαν τα άγρυπνα μάτια των εθελοντών που εκτελούν τις βάρδιες τους με υπευθυνότητα επαγγελματιών.

Για επαγγελματίες σαν τους δημοσιογράφους και συναφείς ειδικότητες, αυτή είναι η δουλειά που "ονειρεύτηκαν" και αυτό κάνουν. Δεν έχω ακούσει κανέναν ρεπόρτερ ή δημοσιογράφο να λέει πως το έκανε εξ ανάγκης για το μεροκάματο ή για να προσφέρει κοινωνική υπηρεσία.

Όλοι αυτοί δεν κινδυνεύουν περισσότερο από όσο ένας οικοδόμος στη σκαλωσιά ή ένας εργάτης στα ναυπηγεία του Περάματος και της Ελευσίνας.

Ας μη δίνουμε κι εμείς μεγαλύτερη αξία από τους λοιπούς σκληρά εργαζόμενους σε όσους εργάζονται στα ΜΜΕ. Σιγά μην τους κολλήσουμε και ένσημα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας.

μαριάννα είπε...

@ artois

Αρτουά μωρό μου, δεν μιλούσα για τα δικά μου πάθη. Αυτά με νοιάζουν και με κόφτουν. Των άλλων, δε με αφορούν. Και συγκεκριμένα τα πάθη της Μαίρης με το Γιωργάκη!χαχαχαχαχα
Έχω λυθεί στο γέλιο βρε φατσόνι! Αναλογιζόμενη τη «mairi», σαν έναν τριχωτό νεαρό αυνάνα, φοιτητή σε επαρχιακή ελληνική πόλη που χρωστά τα κέρατά του σε μαθήματα και γι αυτό ξεσπάει στα μπλογκς.

Λοιπόν επειδή μαζί σου χαίρομαι να συζητάω ακόμα κι όταν διαφωνούμε, σπάνια δηλαδή, πολύ γουστάρω το μπαλάκι που μου πετάς.

Λοιπόν, όταν ο Γιώργος ήταν παλιά στο Παιδείας, τον εκτιμούσα αφάνταστα. Ήταν ο εαυτός του. Σοβαρός, με άποψη, και μάλιστα προχωρημένη και κυρίως σταθερή. Δεν τον κόλωνε το πολιτικό κόστος, να στηρίξει την άποψή του και να την υπερασπιστεί κάτω κάτω. Για παράδειγμα η χοντρή κόντρα που είχε με τους γονείς των φοιτητών σε Βουλγαρορουμανογιουγκοσλαβοτσεχοουγγαρίες, που θέλανε να κάνουνε μεταγραφή των καμαριών τους!

Η στάση που κράτησε στο θέμα Λιάνη και στην περίοδο πτώσης του Αντρέα ήταν άψογη. Αξιοπρεπής και συνετή.

Η ευγένεια που ο Γιώργος διαθέτει, είναι φυσική και κληρονομημένη από τον πατέρα του και τη γιαγιά του τη Σοφία Μινέικο. Δεν είναι υποκριτική. Αυτό εκλαμβάνεται ως σνομπισμός ή αμερικανιά από τους αδαείς. Δεν είναι έτσι. Το υπογράφω.

Στο υπουργείο εξωτερικών είχε εξαιρετικά επιτυχημένη θητεία, ανεξαρτήτως ζεμπεκιάς που κι αυτή είναι κληρονομικό χάρισμα από τον Αντρέα.

Όταν το 1.000.000 κομματικοί σταυροί τον εξέλεξαν αρχηγό, πανηγύρισα κι εγώ!

Κι έπειτα... ήρθαν οι επικοινωνιολόγοι να τους πω; Ανοησία να το πω; Άθλιους συμβουλάτορες να το πω; Όπως κι αν το πω, το παλικάρι έπαθε μετάλλαξη.
Δεν είναι ο Γιώργος που αγαπούσα μια φορά... ;)
Υποδύεται έναν Γιώργο άλλονε, άσχετον μεγάλονε! Δεν του πάει καθόλου το ρολάκι και γι αυτό δεν το παίζει και καλά.
Ο άνθρωπος δεν είναι πολιτικάντης. Αν ξαναβρεί τον εαυτό του και γίνει ο φυσικός Γιώργος, θα τα πάει μια χαρά. Αλλά ΟΛΟΙ του πασόκ, την πατάνε από τους πέριξ. Τους αυλοκόλακες παρατρεχάμενους, ανεγκέφαλους, ώψιμους πρασινοσκούφηδες, τους επονομαζόμενους «χοντρομαλάκες». Αυτούς που σιχάθηκε ο κόσμος κι όταν ακούει πασόκ φτύνει! Ο κόσμος δε σιχάθηκε το πασόκ. Τους ακατονόμαστους σιχάθηκε. και δυστυχώς τα τελευταία χρόνια είχαμε δύο ειδών αρχοντοπασόκους. Τους ακατονόμαστους και τις ξινές κυράδες. Μεγάλη κουβέντα, θα την ξανακάνουμε προεκλογικά... ;)

Τα κόμματα της αριστεράς που λες ότι δικαιούνται να στέκονται επικριτικά, θα σου πω ότι έχω απολύτως αντίθετη άποψη. Και θα στο αιτιολογήσω. Όποιος είναι έξω απ' το χορό πολλά τραγούδια ξέρει.
Επαναστάτης χωρίς εξουσία είμαι κι εγώ. Ότι θέλω λέω και πουλάω μούρη. Πληρώνω;
Να τους δω στα ζόρια. Μια φορά κυβερνήσανε οι αριστεροί στην περιβόητη Οικουμενική και κοντέψανε να μας το κάνουνε και μάλιστα χωρίς λιπαντικά, συνεργαζόμενοι αγαστά με τους Μητσοτακοτραφείς. Δε θυμάμαι χειρότερη τρομοκρατία στη ζωή μου. Οι νέοι δεν τα έχουνε φάει στη μάπα αυτά και δεν ξέρουν. Να έχεις υπουργό παιδείας το Σουφλιά να σου κάνει Ολοκληρωμένο μεταρρυθμιστικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, με κάτι ερωτηματολόγια που έπρεπε να συμπληρώσουμε και είχε γελάσει ο κάθε πικραμένος!!! Αν ζούσαν την περίοδο της οικουμενικής, τη Μαριέτα θα την θεωρούσαν τώρα Ρόζα Ιμβριώτη και τη Ρεπούση, Πηνελόπη Δέλτα!

Για τους ιπτάμενους ολλανδούς – τύπου Μπίστη, Δαμανάκη, Ανδρουλάκη, Βούγια, όλοι έχουν δικαίωμα να ωριμάσουν βρε συ! χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Κοίτα, το πασόκ, στραβό κουτσό κι ανάποδο, με λάθη και ευθύνες, με πρασινοσκούφηδες και τις ξινές, σίγουρα θα είναι καλύτερο από την ακυβερνησία και το χάος. Για μένα καλώς μπήκαν οι αριστεροί στο πασόκ. Και υπάρχουν και πολλοί αξιόλογοι, που δεν είναι τόσο διάσημοι. Αρκεί να είχε δίπλα του ο Γιώργος ΕΝΑΝ άνθρωπο με ΝΤΟΥΕΝΤΕ. Δεν ήθελε πολλούς. ΕΝΑΝ. Να γύριζε τη χώρα τ' ανάποδα. Χωρίς πολιτικά τερτίπια και εξαρτήσεις. Έναν έξυπνο, μπρουτάλ με ντουέντε. Μπρουτάλ εννοώ να μην καταλαβαίνει Χριστό από πρωτόκολλα και άλλα μπαρμπούτσαλα. Να μη νοιάζεται παρά μόνο να νοικοκυρέψει και να εξανθρωπίσει τον τόπο. Με άλλα λόγια αρτουά μου μια γυναίκα χρειάζεται η χώρα. Αλλά γυναίκα γυναίκα μην το πω αλλιώς και σοκάρω τα πλήθη. Να βάλει τάξη με δικαιοσύνη και χωρίς φόβο και λάθος. Με πάθος ναι.

μαριάννα είπε...

@ artois

Το ευχαριστώ που τους χρωστώ... δε βρίσκω λόγια, λόγια να το πω...

Μα δεν καταλαβαίνεις ούτε κι εσύ, ότι ντρέπομαι για την ξάπλα μου και για την ανθρωπιά μου;
Άλλη εποχή θα ήμουν στα βουνά ή εθελόντρια σε νοσοκομείο ή όπου αλλού με χρειάζονταν.
Τώρα έχω γίνει εύθραυστη, που πνίγομαι με τους καπνούς και δεν μπορώ ν' ανασάνω, που λιποθυμώ στην πολλή ζέστη, και που γενικά με κατήντησε ο χρόνος, άμαχο πληθυσμό. Αν πήγαινα στο μέτωπο θα με φέρνανε με ασθενοφόρο. Μπελάς θα ήμουνα. Αυτό μου δημιουργεί ενοχές. Γιατί δεν έχω μάθει στα μετόπισθεν.
Απ' την άλλη, μη ξινίζετε βρε σεις. Ένα ευχαριστώ και μια καλή κουβέντα δίνει στον άλλον φτερά και δύναμη. Πείτε την κι ας πέσει χάμω.
Τα καημένα τα παιδάκια που τρέχουνε με τα μικρόφωνα και τις κάμερες στον ώμο, δε νομίζω να είχαν να διαλέξουν ανάμεσα σε ένα πολυτελές στούντιο κλιματιζόμενο και στα βουνά και να μην το έκαναν.
Ένα ευχαριστώ είπα δεν είπα να τους δώσουμε τιμητική σύνταξη ή παράσημο στρατηγού.
;)

μαριάννα είπε...

Παιδιά δεν υπάρχει Θεός. ΤΕΛΟΣ! Οι φλόγες μπαίνουν στην αρχαία Ολυμπία! :((((((((

μελονικος είπε...

¨Έχω λάβει μέρος σε πολλές κατασβέσεις σαν εθελοντής. Θα σου πω όμως την άποψη που μου έκφρασε ένας φίλος με μεγαλύτερη πείρα από μένα.
Είδες να κρατά κανείς μηχανοπρίγιωνο;;. Τσάπα;;. Τσεκούρι;; Πως σβήνεται η φωτιά;; Με ξορκισμούς,;; Καλοί οι συναισθηματισμοί, όμως η φωτιά είναι ένας φοβερός εχθρός που για να νικηθεί θέλει: 1)καλό επιτελικό σχέδιο 2) καλά εκπαιδευμένο προσωπικό 3)πολλούς εθελοντές.4)μέσα μηχανικά.
Ας αφήσουμε το επιτελικό σχέδιο να το κρίνει ο καθένας. Ας πάμε στο προσωπικό της δασοπυρόσβεσης. Που εκπαιδευτήκαν;; Ξέρουν να χειριστούν ένα μηχανοπρήγιωνο;; Στη Σκόπελο υπάρχουν 30 περ. δασοπυροσβέστες.
Έξι περ. μήνες δουλεύουν εποχιακοί και έξι είναι στο ταμείο ανεργίας.
Γιατί;; Να τους έχουν όλο το χρόνο στη δουλειά και το χειμώνα να δουλεύουν στο δάσος κάνοντας ζώνες. Να ξέρουν και το δάσος, να το πονάν, και να μπορούν να δουλέψουν τα μηχανήματα. Τέσσερες ώρες τη μέρα να δούλευαν τι ζώνες θα κάνανε;;
Παλιά η φωτιά με τις ζώνες τη σβήνανε. Δεν είχαν αεροπλάνα!!
Άλλη φορά θα σού πω περισσότερα.

μαριάννα είπε...

Τελικά, υποθέτω ότι όλοι ακούτε και βλέπετε, τι γίνεται στην Ολυμπία!

Στην Ολυμπιακή Ακαδημία που καίγεται τώρα, το προσωπικό προσπαθεί μόνο του με μάνικες να σώσει το κτίριο. Ούτε ΕΝΑΣ πυροσβέστης!

Ακούγοντας δε, όλες αυτές τις μέρες τους νομάρχες και τους δημάρχους να μιλούν, άθελά μου σκέφτηκα, ότι ναι, οι λαοί έχουν τους ηγέτες που τους αξίζουν; Που επιλέγουν; Που τους φορτώνουν πολιτικές σκοπιμότητες;

Για ποιό σχεδιασμό πυροπροστασίας μιλάμε Νίκο μου; Οι άνθρωποι δε νιώθουν να πουν που βρίσκονται τα χωριά τους. Τί να διαχειριστούν αυτοί οι κακομοίρηδες παππούδες;
Και μη μου πείτε ότι κάνω μικροπολιτική τώρα. Ότι χάλια και να είχε το πασόκ, ΕΙΝΑΙ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΟΙ ΣΑΛΟΝΑΤΟΙ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΟΥΝ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ; ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ; ΕΛΕΟΣ!
ΕΧΟΥΝ ΕΥΘΥΝΗ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ! Ο ΤΟΠΟΣ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ;
Ρε κάηκε η Ολυμπία!!!!!!!!!!!!!!!!!
Η ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Έχει κανείς πολιτικός μούτρα να βγει και μιλήσει; ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ!!!!!!! ΠΟΥΘΕΝΑ!!!!!!
ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΤΑΙ.... ΑΠΟΡΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΟΛΟΙ!!!!!!!!!!!
Σπαράζουν οι άνθρωποι μέσα σε ποτάμια και σε υπόγεια, κραυγάζουν απελπισμένοι και αβοήθητοι.
Πέρα από την ουσία των ανθρώπινων ζωών που χάνονται, πέρα από την αγωνία και τις καταστροφές, η διεθνής ξεφτίλα, της ανικανότητας, πώς θα ξεπλυθεί;
Θα μείνει στους αιώνες το όνομα του Καραμανλή αθάνατο. Επί πρωθυπουργίας του κάηκε η Αρχαία Ολυμπία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Επιχειρησιακό πρόγραμμα διάσωσης της Ολυμπίας απολύτως επιτυχές! ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΟΧΗΜΑ. ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ!
Να ντραπείς; Να ουρλιάξεις; Να κλάψεις; Να φασκελώσεις; Τι;

Μαριλένα είπε...

....

μαριάννα είπε...

Τουλάχιστον να μην έχει καεί το μουσείο και ο χώρος που γίνεται η τελετή έναρξης της Ολυμπιακής Φλόγας! Δεν είναι σίγουρο ακόμα. Κρανίου τόπος είπε η Μαριάννα Πυργιώτη! Άσε Μαριλένα... χαμός!
Τόση ντροπή... 3000 χρόνια... και καίγεται τώρα!

aggelika είπε...

Οι πυροσβέστες κάνουν ότι μπορούν αλλά δυστυχώς αυτό δεν φτάνει! Και πολλές φορές πληρώνουν και με την ζωή τους την απουσία του κράτους.. Πραγματικοί ήρωες τόσες μέρες μεσα στην φωτιά και βρήσκουν ακόμα δυνάμεις να παλέψουν! Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια.

μαριάννα είπε...

@ aggelika

Μόλις τώρα ανακοινώθηκε και ο 62ος νεκρός στην Αρχαία Ολυμπία από εγκαύματα! Στο χωριό Δούκα 4χμ. έξω από την Ολυμπία! Κοντά στο Λάλα και τις Μηλιές! 62 νεκροί ως τώρα. 90 εγκαυματίες ο ένας πολύ σοβαρά, οι 25 με πιο ελαφρά εγκαύματα και οι υπόλοιποι ελαφρά.
Τραγική η κατάσταση! Δίνουν μάχη τα παλικάρια όλα και οι πιλότοι και οι πυροσβέστες, αλλά αυτοί που συντονίζουν ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ!!!

habilis είπε...

Διαβλεπω ενα ανεκπληρωτο ερωτικο αποθημενο με τον Γιωργο .Ειναι γοητευτικος , σε καταλαβαινω .Ερωτικα πρεπει να εισαι ανωμαλος για να εχεις οποια φαντασιοση με τον Κωστακη .Δεν εχεις και πολλες επιλογες εκτως και εχεις μεγαλη φαντασια .

μαριάννα είπε...

@ habilis

Μπαααα... καμία σχέση. Με τον πατέρα του όταν ήταν νέος, μπορεί. Με τον Γιώργο ούτε για πλάκα. Δεν είναι ο τύπος μου και δεν είμαι ο δικός του. Για να λέω την αλήθεια στους 300 του σήμερα, ουδείς με ελκύει. Οι πολιτικοί, δεν είναι και οι πιο σέξυ άντρες στον κόσμο, ε; :))))))))

sunday είπε...

Με αφορμή το σχόλιο του Νίκου να αναφέρω απλά 2 πράγματα. Βρέθηκα στο σπίτι ενός κατοίκου της Σκοπέλου το καλοκαίρι και είπε στο φίλο μου ο οποίος έχει καταγωγή από εκεί:"Γιώργο, είδες τα σκουπίδια που έχουν σκορπίσει μέσα στο δάσος; Άσε να μην αρχίσω τώρα". Δυστυχώς δεν ολοκλήρωσε τη σκέψη του, προφανώς λόγω εμού και της υπάρχουσας ευχάριστης διάθεσης στην παρέα.
Και κάτι ακόμα. Σύμφωνα με περιγραφή φίλου ο οποίος υπήρξε σε φωτιά ενώ υπηρετούσε στο στρατό, οι φαντάροι δεν πλησίασαν τη φωτιά και απλά κοιτούσαν. Δεν μπορεί μη εκπαιδευμένο προσωπικό οποιουδήποτε σώματος να προσφέρει βοήθεια. Θα υπάρξουν αμέτρητα θύματα χωρίς όφελος.

artois είπε...

Συμφωνώ πως ο Γιωργάκης δεν είναι σνομπ. Αλλά είναι ...Γιωργάκης.

Μόνη σου το είπες, παρασύρθηκε και μεταλλάχθηκε. Και αυτός που, όπως λές, παρασύρεται από ιπτάμενους ολλανδούς που ωρίμασαν στα πενήντα φεύγα τους ή από "αυλοκόλακες, παρατρεχάμενους, ανεγκέφαλους και χοντρομαλάκες" πρέπει να διαθέτει τα αυτά ...στοιχεία σε μεγαλύτερο βαθμό από αυτούς που τον παρασύρουν. Διότι στην προκειμένη, αυτοί αποδεικνύονται ικανότεροι αφού μπορούν και παρασύρουν έναν αρχηγό κόμματος. Επομένως, ένας τέτοιος άνθρωπος δεν κάνει για πρωθυπουργός. Το σκέπτεσαι τι έχουμε να πάθουμε αν συνεχίσει να παρασύρεται από "χοντρομαλάκες" με την ίδια ευκολία;

Εγώ δεν θα σου πω ότι κάνεις μικροπολιτική, αλλά ούτε και πολιτική γίνεται με το μη χείρον βέλτιστον. Κολιός και κολιός από το ίδιο βαρέλι.

Αν αυτοί που συντονίζουν δεν παίζονται, είναι γιατί και το πασόκ δεν φρόντισε να επιβάλλει την αξιοκρατία, αντίθετα την συνέχισε και την ενίσχυσε με προσωπικές επιλογές χωρίς ΚΑΝΕΝΑ αξιολογικό κριτήριο. Η μικρή απόπειρα του Πεπονή με τον ΑΣΕΠ είχε εφαρμογή (όποια εφαρμογή) μόνον για τους μικροϋπαλλήλους. Αλλά και τον Πεπονή τον φάγανε γιατί τους χαλούσε τη σούπα. Διοικητές, επιτελείς και λοιπά στελέχη του κρατικού μηχανισμού επί πασόκ επελέγοντο ανάμεσα στους γνωστούς ή διακεκριμμένους γλειψιματίες. Αν η νουδού και η μαμά της, η αμαρτωλή ερέ, υπήρξε καθηγήτρια στον τομέα της αναξιοκρατίας, το πασόκ υπήρξε ο πιο καλός ο μαθητής.

Εμείς όμως είμαστε μεγάλα παιδιά και δεν πρέπει ούτε να μασάμε ούτε να ξεχνάμε και να θυμόμαστε μόνον τα τελευταία τριάμισυ χρόνια.

μαριάννα είπε...

@ sunday

Σωστά. Κανονικά απαγορεύεται η συμμετοχή ανειδίκευτων. Μόνο σε βοηθητικές αποστολές τους χρησιμοποιούν. Είδατε τί έπαθαν αυτή τη βδομάδα με τους ζητάδες που γέμισε το 401 με ζητάδες με σπασμένα πόδια που έπεφταν κάτω με τις μηχανές που τους έδιναν να οδηγήσουν, ενώ τα παιδιά δεν είχαν καν δίπλωμα. Και έξω από την αμερικάνικη πρεσβεία πήραν τούμπα κάποιοι απ' αυτούς και κατέληξαν με σπασμένα πόδια στο νοσοκομείο!

μαριάννα είπε...

@ artois

Πιστεύω ότι παρασύρεται τώρα. Αν εκλεγεί θα αλλάξει. Αν και συμφωνώ μαζί σου ότι το πασόκ είναι καμένο χαρτί. Και δεν ξεχνώ. Αλλά όταν φτάνεις σε αδιέξοδο κι έχεις να επιλέξεις ανάμεσα σε αυτή τη δεξιά που ζήσαμε αυτά τα τριάμησι χρόνια και στο πασόκ, αυτό που ξέρεις, που ίσως να του έγινε μάθημα η χαστούκα που έφαγε, τί θα επιλέξεις; Αφού καλώς ή κακώς, κακώς δηλαδή, αυτά τα δυο θα εναλλάσσονται στην εξουσία. Άκυρο ή λευκό πάνε υπέρ του πλειοψηφούντος κόμματος. Τα υπόλοιπα κόμματα δεν τα συζητώ κι απ' ότι είδα δεν τα προτείνεις κι εσύ. Να ψηφίσεις αριστερά; Ποιά αριστερά και τρίχες; Την Παπαρήγα να σκούζει με τη Λιάνα εν εξάλλω; Οπότε τί κάνεις; Άρνηση χωρίς θέση ή πρόταση; Πρόταση έχεις; Πρόταση που να μπορεί να μας απαλλάξει από τους σημερινούς ανίκανους, όχι πρόταση για να ψηφίσουμε απλά και μόνο.

artois είπε...

Το "αν εκλεγεί θα αλλάξει" μου κάνει σαν "αν παντρευτούμε θα αλλάξει" και μετά που τρως τα μούτρα σου καταλαβαίνεις ότι τίποτα δεν αλλάζει.

Αλλά εδώ δεν έχουμε περιθώρια να δοκιμάσουμε ώστε να δούμε αν θα αλλάξει ο "γαμπρός".

μελονικος είπε...

Πλήρη αποτυχία η πυροσβεστική.
Πιθανών να ήταν λάθος που πάρθηκε η πυρόσβεση από το δασαρχείο.
Τα δάση δεν είναι αστικές περιοχές.
Δεν σβήνει η φωτιά με νερό. Η φωτιά για να σβήσει, θέλει φωτιά. Και ο νοών νοείτω.

μαριάννα είπε...

@ artois

χαχαχαχαχαχαχα!
Με το αν εκλεγεί θ' αλλάξει, εννοούσα ότι τώρα κάνει ότι του λένε οι ανεγκέφαλοι συμβουλάτορες που υποτίθεται ξέρουν να τους φτιάξουν το προφίλ που θέλουν οι ψηφοφόροι. Ως Γιώργος απλός είναι πολύ καλύτερος από τον Γιώργο υποψήφιο. Αυτό εννοούσα. Κι ότι ελπίζω μετά τις εκλογές να ξαναβρεί τον εαυτό του. ;)

μαριάννα είπε...

@ νίκος

Προφανώς κι όπως αποδεικνύεται, δεν έχεις άδικο.
Υποθέτω ότι εννοείς εσωτερική φλόγα που θα έχουν οι πυροσβέστες και αληθινό ενδιαφέρον και μεράκι. Ή είναι κάτι που δεν ξέρω;

μελονικος είπε...

Για να σβήσει η φωτιά «όχι αυτή που μας άναψε η φωτό, αυτή δε σβήνει με τίποτε» Χρειάζεται πρώτα επιτελικό σχέδιο. Χαράζεται μια γραμμή στο δάσος από ειδικούς
«γιαυτό χρειάζονται ασκήσεις» πολύ μακριά από τη φωτιά και ανοίγεται ζώνη σε τρία επίπεδα. 1) 6-10 μ. καλά καθαρισμένο, σκέτο χώμα. 2) 10-20μ καθαρό από δέντρα θάμνους. 3) 20-40 μ κόβουμε τα δέντρα. Ένα δέντρο όρθιο κάνει λαμπή 20 μ
Ιδιαίτερα αν είναι Πεύκη. Ένα πεσμένο το πολύ 3 μ γιατί δεν τροφοδοτείται καλά από οξυγόνο. Μετά με μεγάλη προσοχή και από εξειδικευμένους ανθρώπους βάζεις ΦΩΤΙΑ με πολύ προσοχή κόντρα στον άνεμο , ώστε να σου πλατύνει τη ζώνη.
Όταν συναντηθεί φωτιά με φωτιά και δεν έχει να κάψει τίποτα θα σβήσει.
Από το προσωπικό ζητάς πειθαρχία στρατιωτική, εργατικότητα, και σύνεση.
Ποτέ αυτοθυσία. Είναι άχρηστη και επικύνδινη.. Τους ήρωες διώξτους. Θα σου κάψουν τον κόσμο. Γιαυτό σου είπα εκπαίδευση. Μαζί με τους εθελοντές, στρατιώτες και γενικά ανεκπαίδευτους να έχεις και εκπαιδευμένο κόσμο. Να μη θρηνείς ΘΥΜΑΤΑ

μελονικος είπε...

Το εμέϊλ σου το κοίταξες;;;

μαριάννα είπε...

@ νίκος

Ααααααααα... ειλικρινά ευχαριστώ!!! Δεν το ήξερα αυτό. Πρώτη φορά το ακούω! Φοβερό! Κοίτα να δεις τί μαθαίνουμε...
Καταπληκτικό σχέδιο. Γι αυτό μια γάτα Δημαρχίνα της Μεσσηνίας, δε θυμάμαι ακριβώς ποιας πόλης είπε: Είμαστε πανέτοιμοι και περιμένουμε τη φωτιά. Στην πόλη μας ΔΕ ΘΑ ΜΠΕΙ! Και ΔΕΝ ΜΠΗΚΕ φυσικά.
Α ρε Νίκο. Μπράβο μάτια μου! Μακάρι να είχαν πολλοί τις γνώσεις σου, αλλά και την αγάπη σου για το περιβάλλον!

μαριάννα είπε...

@ Ναι το πρωί. Σου απάντησα αμέσως. Δεν ήρθε;

μελονικος είπε...

Θα αποδέχεσαι πως η φωτιά είναι πόλεμος και πως το πιο μικρό λάθος στοιχίζει ανθρώπινες ζωές φαντάζομαι;; Γι'αυτό ας θυμηθούμε τους επαγγελματίες πολεμιστές Λακεδαιμόνιους που τιμούσαν στο πόλεμο όχι αυτούς που έδειχναν αποκοτιά αλλά πειθαρχία στη μάχη.
Ήταν και οι πρώτοι που πιστεύανε πως ο πόλεμος θέλει επαγγελματισμό. Το ίδιο και η ΦΩΤΙΑ.
Όπως και με τη θάλασσα και τις γυναίκες.

μαριάννα είπε...

@ νίκος

Με εντυπωσιάζεις τα μάλα, καλέ μου φίλε! Δεν κάνεις κανα ποστ με το θέμα; Είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον κι έχεις πολλά να μάθεις σε πολλούς. :))))
Πολύ σωστό σε βρίσκω!

μαριάννα είπε...

Πάλι καλά... Τα μέτρα υπέρ των πληγέντων που ανακοίνωσε ο Ρουσσόπουλος, εκ πρώτης, καλά δείχνουν. Να πούμε κι ένα καλό μην μας χρεώσουν μεροληψία...

Συγκινητική και η βοήθεια από όλες τις χώρες, αλλά και από τους πολίτες!

Υπάρχει και ανθρωπιά. Μην απελπιζόμαστε εντελώς...

μαριάννα είπε...

Με σπάραξε εχθές στα δελτία η μάνα του πυροσβέστη που χάθηκε στη φωτιά της Λακωνίας. Ο κάθε νεκρός δεν είναι ένα απλό νούμερο στη λίστα των απολεσθέντων. Είναι μια τραγική ιστορία με άφατο πόνο και ζωές συντρίμμια, αφημένες πίσω.

μαριάννα είπε...

@ Salento έγραψε:
«... καλημέρα σας κι από μένα, αν υποθέσουμε ότι είναι καλύτερη δηλαδή... θα βγω λίγο οφ, μιας και ήθελα να σχολιάσω λίγο πιο πριν, στο ποστ με τα 69 σχόλια, αλλά δε μου άνοιγαν καν και δυστυχώς δε τα διάβασα... ίσως τα καταφέρω αργότερα... εγώ δε θέλω να πω 'ευχαριστώ' στους δημοσιογράφους... σε καμιά περίπτωση σε αυτούς που σχεδόν 'συντόνιζαν' τις επιχειρήσεις απ' τα δελτία τους... για μια ακόμη φορά ο κοσμάκης, βορά στο βωμό της τηλεθέασης... τους οικτίρουν, τους παρουσιάζουν όλους σχεδόν σαν αγράμματους και κακομοίρηδες... δεν είδα πολλούς να μιλούν για το θάρρος τους και την αξιοπρέπειά τους, ούτε να ευχαριστούν όλους εκείνους που βοηθήσανε... μας δείχναν κυρίως στιγμές όπου οι απελπισμένοι κάτοικοι ξεσπούν εναντίον πιλότων, πυροσβεστών και γενικώς... θέλω να πιστεύω ότι και οι ίδιοι αργότερα, και όταν ξεπεράσουν το ανυπέρβλητο σοκ, θα τα εκτιμήσουν καλύτερα τα πράματα... παιχνίδι των μίντια πάλι πάνω στις πλάτες μας... εκτιμώ όσους δημοσιογράφους βρέθηκαν εκεί, αλλά όχι πια και το επίπεδό τους με τις παροιμιώδεις ηλίθιες ερωτήσεις τους... έλεος, για το πώς μας υποτιμούν άραγε;... αλλά όλοι δεν είμαστε υπεύθυνοι ως λαός;... ποιά συνοχή και ποιά αλληλεγγύη;... μόνοι μας βρωμίζουμε, μόνοι μας καίμε, και χρόνια τώρα ποδοπατάμε ο ένας των άλλο... τώρα άρχισαν οι μνείες για τους 'έχοντες' που βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη... ο κοσμάκης που πάλι θα βγει νικητής, δίνοντας από το υστέρημά του, θα περάσει στα ψιλά... αυτό έλειπε να μη χώναν την αχόρταγη χερούκλα τους στην μεγάλη τσέπη τους και τώρα... δεν είναι τίποτα για αυτούς... ο Καραμανλής ματαίωσε το δείπνο στη ΔΕΘ... καθένας κάνει ό,τι μπορεί για να κερδίσει αυτές τις εκλογές άλλωστε...

Τα σέβη μου, από μια αγανακτισμένη άνεργη, που συν όλων των άλλων, θεωρεί πολύ σοβαρή τοποθέτηση στα πράματα, το να μην ψηφίσει κανέναν τους...

29 Αύγουστος 2007 8:53 πμ »


*********************************

Καλωσόρισες! Έριξα μια ματιά στο μπλογκ σου και μου άρεσε πάρα πολύ!
Σε καλωσορίζω και στη μπλογκόσφαιρα μια και είσαι καινούργια! :)

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου γενικά σχετικά με τους δημοσιογράφους. Κι αυτή την άποψη είχα κι εγώ...

Αυτή τη φορά όμως ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα από ένα υψηλό δημοσιογραφικό ήθος και μια άσκηση καθήκοντος όχι απλά συνεπή, αλλά που ξεπέρασε και τις πιο αισιόδοξες προσδοκίες.

Επειδή με ότι νιώθω ότι με αφορά παθιάζομαι και συμπάσχω σε βαθμό που το βιώνω, την Παρασκευή το μεσημέρι ακύρωσα ταξίδι κι έκατσα κάτω και παρακολουθούσα με την αγωνία του ανήμπορου και ανίσχυρου πολίτη στο να προσφέρει ουσιαστικά, σχεδόν όλο το 24ωρο.

Διαπίστωσα λοιπόν, ότι πάρα πολλοί δημοσιογράφοι που ήταν παρόντες. σχολίασαν, επαίνεσαν θαύμασαν, υποκλίθηκαν μπροστά στη γενναιότητα, στην αυτοθυσία, στην αποτελεσματικότητα των προσπαθειών των ανθρώπων, να προστατεύσουν όχι μόνο κι αυτό είναι το θαυμαστό τον εαυτό τους, την οικογένεια και την περιουσία τους, αλλά τους γειτόνους τους, τους συγχωριανούς τους, τους άμαχους, τα μνημεία μας, την ιστορία μας, την πατρίδα μας.

Με συγκινητική αυτοθυσία. Σηκώνεται το πετσί μου και όχι η τρίχα μου μόνο, από τα ουρλιαχτά κατοίκων στην Ολυμπία ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ!!! Από τα ουρλιαχτά κατοίκων για την ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΑΝΔΡΙΤΣΑΙΝΑΣ, την οποία δεν ήξερα και που πρέπει να είναι αξιολογότατη, όπως την περιέγραψαν.

Η Μαριάννα Πυργιώτη, που είναι από τους δημοσιογράφους που θαυμάζω και εκτιμώ, έκανε μια συγκλονιστική περιγραφή εχθές στο βραδινό δελτίο του Αντέννα, γι αυτά που είδε στην Ολυμπία!!!

ΣΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΤΙ ΔΙΑΣΩΘΗΚΕ, ΔΙΑΣΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ!!!!

Είπε λοιπόν ότι ο περιβάλλων χώρος έχει καταστραφεί ΠΑΝΤΕΛΩΣ και ότι ο Βουλγαράκης σαφώς πήγε μετά τη φωτιά. Ότι έγινε, έγινε κατόπιν εορτής.

Περιέγραψε ασύλληπτες σκηνές των προσπαθειών και του αγώνα των κατοίκων να σώσουν ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ, ΟΧΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΟΥΣ!

Μίλησε για τα δάκρυα της απόγνωσης και της αξιοπρέπειας, ενός λαού που η γενναιοψυχία του συγκλονίζει.

Μίλησε για τον αεικίνητο ηλικιωμένο, που είχε σκαρφαλώσει εχθές, σε πανύψηλο δέντρο, οι πυροσβέστες του προωθούσαν τη μάνικα και αυτός τους συντόνιζε.

Ο άνθρωπος αυτός με ξεσκισμένα ρούχα, από την κορφή ως τα νύχια πάλευε με τη φωτιά ΚΑΤΑΣΤΗΘΑ!

Και την νίκησε!

Έδειξαν εχθές πάλι οι δημοσιογράφοι, στο κρεβάτι του νοσοκομείου το παλικάρι που γλίτωσε με πολλά εγκαύματα, σκάβοντας ΜΕ ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΤΟΥ ΛΑΚΚΟ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΩΘΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΤΙΑ!!!!!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΕΣΤΕΛΝΕ ΕΧΘΕΣ, ΣΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΤΟΥ, ΜΗΝΥΜΑ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ!!!!!!ΟΛΑ ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΝΟΥΝ ΕΛΕΓΕ...

Πλάνταξα στο δάκρυ...

Έδειξαν το παλικάρι που κάηκαν οι γονείς του κι ενώ τους είχε άταφους, με καμένο το σπίτι του, με καμένα τα ζώα τους, με καμένη τη ζωή του όλη, ολομόναχο στον κόσμο, άυπνο, με τα μάτια κατακκόκινα και πρησμένα από τα δάκρυα, ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΛΕΥΕΙ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ, ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥΣ...

Χαμογέλασα και φούσκωσα από περηφάνια, όταν είδα τον ΠΑΠΑΔΑΡΟ ΝΑ ΚΑΒΑΛΑΕΙ ΤΟ ΤΡΑΚΤΕΡ ΜΕ ΜΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΚΟΝΤΕΨΕ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΑΛΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΥΝΕΠΑΡΕΙ! Και γύρω του τα παλικάρια του χωριού, να δείχνουν τι σημαίνει ΜΑΧΗ ΟΛΟΜΕΤΩΠΗ ΜΕ ΤΟ ΧΑΡΟ!!!!

Αυτά Σαλέντο μου οι δημοσιογράφοι τα μετέφεραν. Πολλοί από αυτούς έκλαιγαν και δεν έκλαιγαν στο φακό. Το υπογράφω γιατί το είδα. Πολλοί έμειναν μέσα στη φωτιά κατευθύνοντας τον κόσμο, υποκαθιστώντας τις ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ δημοτικές και νομαρχιακές αρχές. ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ!

Η πρώτη ξινή σε κριτική ήμουν εγώ. Με τη δημοσιογραφική οικογένεια δεν έχω καμία σχέση. Για πολλούς δεν είχα την καλύτερη άποψη και εξακολουθώ να έχω την ίδια. Κάποιους ξεχωριστούς τους εκτιμώ και τους σέβομαι.

Εν προκειμένω, τους βγάζω το καπέλο και υποκλίνομαι βαθύτατα.

Αν υπήρξαν μεμονωμένα περιστατικά λαϊκισμού, δεν το ξέρω. Αυτά που είδα, με έκαναν να αισιοδοξώ ότι υπάρχει ακόμα ανθρωπιά και ήθος.

Σου εύχομαι να βρεις δουλειά το συντομότερο! Έχω ζήσει και ζω την ανεργία μέσα από τα παιδιά μου και γνωρίζω πολύ καλά τι σημαίνει.

Το να μην ψηφίσεις κανέναν να πω πως δεν το κατανοώ; Δε θα το πω. :)

μαριάννα είπε...

Μια σοβαρή πρόταση !!!