Τετάρτη 16 Ιουλίου 2008

...μια π' άλλου πήρες τ' όνομα και μια που δε σε πήρα, θε να σε κάνω χήρα. Γιατί κι εσύ με χώρισες από την ησυχία μου, - ήμαρτον, Παναγία μου! -


Η ΚΕΡΑΤΟΧΩΡΙΤΙΣΣΑ

Εσένα που σ' αγάπησα κι ακόμα σ' αγαπώ,
- όχι πως θα στο πω! -
μια π' άλλου πήρες τ' όνομα και μια που δε σε πήρα,
θε να σε κάνω χήρα.

Γιατί κι εσύ με χώρισες από την ησυχία μου,
- ήμαρτον, Παναγία μου! -
και την καρδιά μου βούτηξες, με τη δική σου λαύρα,
στη θλίψη και στα μαύρα.

Τα βάσανά μου τά 'μαθε με πόνον ο ντουνιάς,
- κι ύστερα, λέει, φταίει ο φονιάς! -
και μ' έχασεν η μάνα μου και στο μεθύσι βρήκα
της πίκρας μου τη γλύκα.

Νου πια δεν έχω για δουλειά μες σε καημούς και κλάματα,
- δε θέλω πια μαλάματα! -
και τ' όπια τ' αργαστήρι μου, κι αν μού 'μεινε και κάτι,
το βγάλαν στο μετζάτι.

Κι εσύ μήτε γυρνάς για να με δεις στο δρόμο σου
- την πίστη και το νόμο σου! -
και πούλησες την πρωινή καρδιά σου με στεφάνι,
που ένας παπάς κι όχι η παλιά μου Αγάπη, σού 'χει βάνει!

Μα χρόνια δε θα τον χαρείς, κι αλί του όπου τον βρω!
- έτσι, μα το Σταυρό! -
Θα σου τον στείλω σηκωτό, κι ας λιώσω μες στη χάψη:
πριν να με θάψουν μέσα 'κει, θα σου τον έχουν θάψει...

ΜΙΧ. ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ



Μιχ. Αργυρόπουλος(1862-1949)

Αναφορά στο έργο του*

«…Κατά την γνώμη μου η αξία των τραγουδιών του κ. Αργυροπούλου είναι και ιστορική γιατί καθρεφτίζουν την ψυχή της Σμύρνης, την λαογραφία της και τους στίχους των ζωγραφίζονται πρόσωπα και πράγματα που έσβυσαν για πάντα μετά το μεγάλο δράμα της καταστροφής. Έτσι τα τραγούδια της Ανατολής παίρνουν μια εξαιρετική θέσι στην Νεοελληνική ποίησι και παραμένουν και ως ντοκουμέντα πολύτιμα της Μικρασιατικής ψυχής. Τα «τραγούδια της Ανατολής» διαιρούνται σε τρία μέρη, της ομορφιάς και της αγάπης, της πατρίδος και της λεβεντιάς, των Σουλτάνων και τ` Ανατολίτικα. Είναι ο κ. Αργυρόπουλος από τους παλαιότερους ποιητάς, σύγχρονος του Παλαμά και του ∆ροσίνη, γνώριμος στον Ελληνικό πνευματικό κόσμον από την εποχή του«Ραμπαγά» και του «Μη Χάνεσαι» και συνεργάτης του αειμνήστου Βλάση Γαβριηλίδη. Το πρώτο ποιητικό βιβλίο του είναι τα «Τραγούδια του Γένους» δημοσιευμένο με το ψευδώνυμο Ρήγας Ραγιάς. Εκεί ο καϋμός της πατρίδος φουντώνει το νου και την ψυχή του. Είναι όλα γραμμένα όπως και τα περισσότερα του νέου βιβλίου του, στο καφενείο της προκυμαίας της Σμύρνης με τη συντροφιά του ναργιλέ που του ήτο πολυαγαπημένος. Με τους καπνούς του συντρόφευε τις σκέψεις του. Μα ήλθαν χρόνοι δίσεχτοι και μέρες μαυρισμένες, κατά το δημοτικό τραγούδι και ο ποιητής έχασε την Σμύρνη, έχασε τον ναργιλέ, την προκυμαία και τα μαγευτικά ηλιοβασιλέματα των Φωκών. Στας Αθήνας όταν έφτασε κυνηγημένος, εδοκίμασε τους καπνούς του ναργιλέ, άλλά δεν έβρισκε καμιά ευχαρίστηση. Όλα είχαν αλλάξει και γι` αυτό έγραψε το αποχαιρετιστήριο τραγούδι του με τον τίτλο «Η φιλοσοφία του Ναργιλέ». ∆εν είναι τραγούδι αλλά μοιρολόι, στερνό φιλί προς τον αγαπημένο φίλο. Γιατί; Το λέει με πικρό παράπονο: Γιατί θάρθη κάποια δύσι κι ώρες σκοτεινές, που το τζάκι θε να σβήση, κλεί κι ο καφενές κι όξω παγωνιά θανάτου κι ερημιά… -Καλέ, κάηκε ο λουλάς ως κάτου… παρ' το ναργιλέ… Κάτω από τους στίχους του ναργιλέ υπάρχει ολόκληρο το δράμα της ζωής και της χαμένης πατρίδας.»

*Απόσπασμα από το δημοσίευμα του Μιχ. Ροδά «Η πνευματική και καλλιτεχνική κίνησις εις την Ελλάδα κατά το 1930» Εγκυκλοπαιδικόν Ημερολόγιον Ν. Υ. 1931


Πηγή κειμένου Μιχ. Ροδά: www.dafninet.gr/teuxos18/24-28

26 σχόλια:

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

Τί φταίει ο άνθρωπος; Την άλλη θά 'πρεπε... - τέλος πάντων! Ωραίο. Μού 'φτιαξες τη διάθεση. Σε χαιρετώ.

μαριάννα είπε...

γιώργος κεντρωτής

Όχι και τί φταίει ο άνθρωπος! Αυτός είναι η πέτρα του σκανδάλου! Κι η άλλη τί να κάνει; Γυναίκα είναι κι αυτή, δεν έχει ψυχή; :))))
Γουστάρω πάντως την ιδέα να σφάζονται παλικάρια στην ποδιά των γυναικών. Οι άντρες δεν διεκδικούν πια κι αυτό είναι πολύ αντιερωτικό. Πάνε χρόνια που ξενερώσανε οι γυναίκες.
Γέλασα κι εγώ πολύ με τη διατύπωση του ποιητή. Να 'σαι καλά!

Καλό βράδυ! Φιλιά!

Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. είπε...

Για ποιο λόγο να σφάζονται τα παλικαρόπουλα στην ποδιά της κάθε βιτσιόζας πενταγιώτισσας; Kαλέ ουστ από δω οι παιδεύτρες!

Να κι ένα καλό της πλήρους γιαποποίησης των ανδρών. Ήρθε η ώρα να εκδικηθούν τόσων αιώνων γυναικεία καμώματα. Δεν τους θέλει μια; Δεν την θέλουν δέκα! Το μοναστήρι να 'ν' καλά!

Εξάλλου, αυτά τα πράγματα καθορίζονται βάσει προσφοράς και ζήτησης. Έχεις δει τι αζήτητη θηλυκαδούρα κυκλοφορεί έξω; Γιατί να κουραστούν να διεκδικήσουν; Για να ικανοποιήσουν το βίτσιο της κάθε ναζιάρας;

Αν είναι να ικανοποιήσουν βίτσια, γιατί να μην είναι τα δικά τους; Που είναι και πιο απολαυστικά; Και ανταποδοτικά, επιπροσθέτως...

μαριάννα είπε...

K.σ-Μ

Στο κάτω κάτω της γραφής
αξίζει να καταστραφείς
και στον παράδεισο να πας
για μια γυναίκα που αγαπάς...




Διαφωνώ οριζοντίως, καθέτως και διαγωνίως. Μιλάς σαν σερνικομάνα.

Όπα βρε K.σ-Μ! Θα μας κόψεις τα παιχνίδια, τα ναζάκια, τα τσαλίμια;

Μα αυτό το παιχνίδι, το γουστάρει το αρσενικό. Αφού του αρέσει το κυνήγι, οι δυσκολίες, οι απιστίες, οι προδοσίες. Είδες εσύ καμιά σωστή να άγιασε; Ή να στο θέσω αλλιώς. Είδες καμιά σοβαρή γυναίκα χωρίς ΚΕΡΑΤΑ ταράνδου;

Για να μην μιλήσω με το εμείς, θα εκπροσωπήσω εμένα μόνο, αν και θεωρώ ότι αντιπροσωπεύω πολλές γυναίκες.

Τί κατάλαβα λοιπόν εγώ και οι όμοιές μου, που δεν έπαιζα με τους άντρες και δεν τους βασάνιζα;

Με φάγανε οι Νίτσες Μαρούδες, οι καπριτσιόζες, κανονικά.

Τώρα που ξύπνησα... κι αγρίεψα κι έχω γίνει βασανίστρια καπριτσιόζα, τους έχω χάντρες στο κομπολόι μου!!!

Να, τέτοια με προκαλείς και λέω και βρυχάται το θεριό ο λατέρνος και θα κάνει πάλι νέο ποστ! :Ρ

Εκτός κι αν τόνε πήγανε να τόνε πλατσουρίσουνε και ησυχάσουμε για κανένα δεκαήμερο! :)))))

Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. είπε...

Το κέρατο δεν είναι προνόμιο των ανδρών, φρονώ ότι στο κεράτωμα υπάρχει ισοζύγιο. Εξάλλου, μιας και μιλάμε για ετεροφυλοφιλικές σχέσεις, και η γυναίκα με την οποία "σε" κερατώνει ένας άνδρας, κάποιον άνδρα κερατώνει κι αυτή με τη σειρά της. Έτσι δεν είναι; Δεν νομίζω ότι oι άνδρες κερατώνουν τις συντρόφους τους αποκλειστικώς με αδέσμευτα κοριτσόπουλα. Και αν κάπου φαίνεται ότι αυτοί κερατώνουν περισσότερο, είναι γιατί είναι πιο "αθώοι", πιο "παιδιά" και όταν φάνε κρυφά από το βάζο με το γλυκό, δεν ξέρουν να κρυφτούν. Δεν το βρίσκεις συγκινητικό αυτό σε σχέση με τη γυναικεία υποκρισία;

Ύστερα, αυτά που έγραψα δεν είχαν να κάνουν με την σοβαρότητα ή την φαιδρότητα των κερατοεμπλεκομένων. Γιατί πρέπει αυτός που απατά να είναι φαιδρός και αυτός που απατάται “σοβαρός”; Kαι τι ακριβώς σημαίνει "σοβαρός" όταν μιλάμε για διαπροσωπικές σχέσεις; Μπορεί η κοινωνική παρουσία κάποιου να είναι "σοβαρή" (έτσι όπως το εννοείς), αλλά η συντροφική να είναι γελοία. Κανόνας είναι αυτός;

Σόρρυ γητεύ, αλλά πρέπει να καταλάβεις ότι έχω χρέος να εκτελέσω την θεία αποστολή μου και να αποκαταστήσω την ιστορική αλήθεια. Αυτή που με κάνει να υποστηρίζω ότι είναι αδικημένο το γένος των ανδρών.

Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. είπε...

(τι είχε η Νίτσα Μαρούδα; μια χαρά κορίτσι ήταν! Μην κρίνεις από τον προικοθήρα τον Αλεξανδράκη που προτίμησε την πλουσιοκόρη)

μαριάννα είπε...

K.σ-Μ

Σόρρυ γητεύ, αλλά πρέπει να καταλάβεις ότι έχω χρέος να εκτελέσω την θεία αποστολή μου και να αποκαταστήσω την ιστορική αλήθεια. Αυτή που με κάνει να υποστηρίζω ότι είναι αδικημένο το γένος των ανδρών.
********************************

Παρακαλώ ελεύθερα! Καλή συνέχεια στην αποστολή σου! :)

Οφείλω να σου επισημάνω ότι αδικείς τις γυναίκες του κόσμου, αλλά αυτό δεν είναι συζήτηση του παρόντος.

Τα δικά μου τα στοιχεία είναι συντριπτικά υπέρ των γυναικών.

Συντριπτικότατα συντριπτικά! ;)

Ανώνυμος είπε...

Προσυπογράφω το σύνολο των σχολίων εις το παρόν ποστάκιον της κυρίας
k.σ-μ.
Αμαν πια κυρία γητεύτρια!! Τοιούτος
υποκειμενισμός εκπαιδευτικός πράμα!!!
Πρεσβύωψ

Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. είπε...

ok, μέχρι να ξανακάνουμε κάποτε την ίδια συζήτηση, σκέψου μαθηματικά. Είναι απλό το ζήτημα.

Θα αδικούσα, πράγματι, τις γυναίκες αν οι άνδρες "απατούσαν" πάντα με άνδρες. Επειδή όμως για την περίπτωση που συζητάμε οι σύντροφοί τους τις απατούν με άλλες γυναίκες, αυτό σημαίνει ότι και τα δύο φύλα "ενέχονται" εξίσου. Αυτά, γενικώς ομιλώντας.

Σε ό,τι όμως αφορά στις ειδικές περιπτώσεις, να είσαι σίγουρη ότι θεωρώ χρέος μου να συντάσσομαι με το φύλο μου.

Να περάσεις καλά!

(μη μου πεις ότι η νέα φωτογραφία είναι της περιοχής που θα πας... !!!)

μαριάννα είπε...

Πρεσβύωψ

Όχι που δε θα προσυπόγραφες πρεσβυωπάκι μου! :Ρ
Άντρες...
Ως εκπαιδευτικός πράμα λοιπόν σου λέω πως ακόμα και οι νίτσες μαρούδες, από κάποιον σαμιωτάκη διαμορφώθηκαν. Κι αν οι διανοούμενες έχουν τη δυνατότητα να εκλογικεύσουν και να ερμηνεύσουν συμπεριφορές και να μην κόψουν τις φλέβες τους, οι άλλες οι κακομοίρες... τις κόβουν. Γιατί τί άλλο είναι, αν δεν είναι κόψιμο φλέβας το να σέρνονται πίσω από τους άντρες που τις φτύνουν, τις προδίδουν, τις κουρελιάζουν;

Παρ' όλα αυτά, μικρέ, αγαπώ σε και φιλώ σε! ;)

μαριάννα είπε...

K.σ-Μ

Δύο φορές σου απάντησα και τις δυο μου έχασε το σχόλιο βγάζοντας σφάλμα. Το γνωστό πρόβλημα που σου έλεγα...

Οπότε θα τα πούμε επιστρέφοντας.

Η φωτό είναι από την αυλή του δωματίου στο οποίο φιλοξενούμαι!!!

Καταλαβαίνεις πού πάω... :)

Ευχαριστώ για τις ευχές σου! Εύχομαι και σε σένα να περάσεις όμορφα, δροσερά και χωρίς φωτιές!

Στο επανιδείν.

ΥΓ. Όσο για το να σκεφτώ εγώ μαθηματικά... Πιο μαθηματικά απ' όσο σκέφτομαι δε γίνεται. Αλλά στο αποτέλεσμα: Σάμπως και δε θα δε θα μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε
... :Ρ

νασειχα είπε...

Εγώ πάλι έχω να δηλώσω πως έχω γνωρίσει πολλές Νίτσες Μαρούδες στη ζωή μου και φρονώ πως είναι οι πιο ευτυχισμένοι άνθρωποι στον κόσμο τούτο. Ο μαγικός συνδυασμός της επιτηδευμένης αφέλειας και εγωκεντρισμού κάνοντας επιπλέον τους άλλους να πιστεύουν πως οι ανάγκες τους (των νιτσών! καλέ) είναι πάνω απ'όλα.
Υ.Γ: κουκλί το λουγκάνο μαριάννα μου. Δεν κάναμε τελικά διαδρομές για μηχανόβιους αλλά περάσαμε υπέροχα παντού

Ανώνυμος είπε...

"... ΑΝΔΡΙΚΗ ΑΠΙΣΤΙΑ = Ο καλός μύλος , όλα τ’ αλέθει
Γνωστόν τοις πάσι , ότι ο άνδρας μπορεί να γονιμοποιεί και να “σπέρνει” ανθρωπάκια , καθ’όλη την διάρκεια του χρόνου . (Τί ;…όχι ;; … Όχι στα πολλά κρύα ή τις μεγάλες ζέστες ; Δεν θέλω αντιρρήσεις …’Ετσι όπως σας τα λέω είναι) .
Μπορεί δηλαδή να εναλάσσει ερωτικές παρτενέρ , με μια …απλοχεριά , έως “σαβουρογαμίαση” θα μπορούσαμε να πούμε . Ο λόγος ; Απλός . Η συνέχεια του …ανεπανάληπτου ΕΑΥΤΟΥ του .
Ως πότε λοιπόν παλικάρια , θα ζείτε στα στενά ; ….Η Επιστήμη τώρα , σας δίνει το ελεύθερο .Σύμφωνα με τους “ειδικούς” , ο αρσενικός γενετικός κώδικας είναι προγραμματισμένος για να κάνει τον χορηγό του εξαπολυθέντος …σπέρματος . Κάθε καινούριο “κρεβάτι”,προσφέρει στους άντρες τη δυνατότητα να αυξήσουν με περισσότερες πιθανότητες τους απογόνους τους . Έτσι η …εντολή της αναπαραγωγής , τους μεταμορφώνει σε ασταμάτητες μηχανές του SEX . Έπομένως εν δικαίω, τραβάνε την πάσα μία μαντάμ στο κρεβάτι (νέες δυνατότητες για σπορά και θέρισμα) και γίνονται περισσότερο παραγωγικοί και λιγότερο εκλεκτικοί και για να είμαστε πιο σαφείς , κάπως έτσι γίνονται τρομερά “λιγούρια” και πολύ σπάνια θα πουν “όχι” σε μια γυναίκα , που τους τα “ρίχνει” ...."
=========================
Mικρό απόσπασμα , από την ... μυθικής αξίας , πραγματεία μου , περί .... κερατώματος , ανδρών τε και γυναικών .
============================
Καλά να περνάς , όπου κι αν είσαι .

μελονικος είπε...

Ξεροσταλιάζω όλη τη μέρα, ψήνομαι στο καυτό ήλιο, «βλέπεις πως ούτε ένα δέντρο δεν έχει» γιατί??
Μένω απέναντι και περιμένω!
Μήπως και βγεις στη βεράντα να σε δώ.
Αλλά που εσύ!!
Προτιμάς τον καναπέ σου στη δροσιά του κλιματιστικού!
Να ξέρεις πως αν χαλάσει?
Εγώ τον σαμποτάρισα!
Και που είσαι!
Προτιμώ τη δική σου φωτό!

μαριάννα είπε...

νασειχα

Καλωσόρισες! Χαίρομαι που πέρασες καλά και που σου άρεσε! Ελπίζω να μη σας μούλιασε... όπως κάτι δικούς μας...

Οι νίτσες μαρούδες είναι πανευτυχείς σαφώς! Και οι σαμιωτάκηδες που τις χαίρονται. Αλλού είναι το πρόβλημα. :))))))

Καλή βδομάδα!

μαριάννα είπε...

silia

Πολύ ενδιαφέρουσα η πραγματεία σου καλή μου όπως πάντα! Γέλασα φυσικά με τον τρόπο που τα λες και ανυπομονώ να βρεθούμε να μας τα πεις από κοντά... ;)

Πέρασα υπέροχα Αννούλα μου. Γέμισα μπαταρίες και πήρα ζωή... από άνεμο, ήλιο, θάλασσα, κύματα, βράχια, πανσέληνο, ευλογία Αιγαίου!

Του ονείρου η χώρα...

Σε φιλώ!!!

μαριάννα είπε...

νίκος

Καλά βρε αγόρι μου, τη γοργόνα που κολυμπούσε στους αφρούς και σου 'κλεινε μάτι δεν την έβλεπες;

Τώωωωωωωωρα κλιματιστικά; Αιγαιοπελαγίτικοι βοριάδες και πέλαγα μπλε του ονείρου, με συντροφέψανε... Γέμισα μπαταρίες για ένα χρόνο Νικολή μου! Τόσο πολύ το απόλαυσα! Έγινα και μελανούρι! ;)

Φιλιά πολλά! Καλή βδομάδα!

Antoine είπε...

Ε, τώρα αν σου πω ότι μου άρεσε το ποίημα του εν λόγω ποιητού, θα σου πω ψέματα και δε το θέλω... μου θύμισε κάτι σε στίχο σκυλάδικου δεκαετίας 1990... χαχα! "Αν πας με άλλη, θα σου σπάσω το κεφάλι...", ξέρεις τώρα!

Γενικά, τη μουσική δημιουργία της Σμύρνης δεν την έχω και σε πολύ εκτίμηση. Τα ρεμπέτικα δε μου αρέσουν (καλά θα μου πεις μικρός είμαι, αλλά και πάλι...) και γενικά 1 χρόνο με έμαθες πια! Είμαι λίγο κουλτουριάρης! Χαχα!


Διαβάζω πάνω πάνω τις καλοκαιρινές εξορμήσεις! Ωραία! Εγώ τον Αύγουστο πηγαίνω Λέσβο και Σαντορίνη!
Δε σε βλέπουμε τώρα τελευταία με τα παίδια... ξεμπέρδεψες με τις μετακομίσεις;

Juanita La Quejica είπε...

Έφυγες για διακοπές;
Εμείς μόλις επιστρέψαμε από Αμοργό, υπέροχο νησί και ακόμα σχετικά unspoiled. Το κακό είναι ότι για πρώτη φορά στην ζωή μου μου έκλεψαν κάτι και αυτό ήταν η φωτογραφική μηχανή, την τελευταία βραδιά, από εκεί που είχαμε πάει για να αποθανατίσουμε ένα υπέροχο ηλιοβασίλεμα. 600 φωτογραφίες και 15 βίντεος έκαναν φτερά! Κρίμα!

μαριάννα είπε...

Antoine

Ματάκια είμαι πάντα περαστική από το σπίτι τελευταία. Έρχομαι για λίγο και ξαναφεύγω. Από Οκτώβρη θα ξαναππάρουμε τα ίσα μας και αν... η Ελλάδα δεν είναι Ελβετία να μην έχεις πού να πας τα βράδια. ;)

Είδα απόψε το ασπρόμαυρο, εκπληκτικό φιλμ του Βιμ Βέντερς, το ALICE IN DEN STAEDTEN, στου Ψυρρή το θερινό και μετά πήγαμε για φαγητό στην παραλία.

Είναι να τα χάνεις αυτά; Όχι πες μου. :)))

Φιλιά!!!

μαριάννα είπε...

Juanita La Quejica

Χαίρομαι που περάσατε όμορφα Χουανίτα μου και που σας άρεσε η Αμοργός!

Λυπάμαι πολύ για τις φωτό σας και τα βίντεο! Νιώθω τί πόνος είναι.

Αλλά δες το θετικά. Ευκαιρία να ξαναπάτε για να τραβήξετε τα ίδια κι ακόμα καλύτερα! Εις πείσμα...

Είδες που φοβόμαστε τα ταξίδια στο εξωτερικότελικά ποτέ δεν ξέρεις από πού θα το βρεις...

Εγώ πάω κι έρχομαι... Μόλις γύρισα από Τζια, φεύγω πάλι σε λίγο, γυρίζω και ξαναφεύγω και τέλη Αυγούστου ξαναπάω Ελβετία για λίγο και σταθεροποιούμαι από Σεπτέμβρη που αρχίζω δουλειά.

Ελπίζω να τα πούμε κάποια στιγμή.

Φιλιά και καλή συνέχεια! Και να μη στεναχωριέσαι ποτέ για ότι διορθώνεται καλή μου! Θα πάρεις και καλύτερη μηχανή, High Definition ;)

Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. είπε...

Αμάν πια με την ακατακατσιά σου!

Ούτε σε κλουβί να σε είχαν πια!

μαριάννα είπε...

K.σ-Μ

Kοίτα να δεις που ψάρωσα... Την ακατακατσιά, για κλάσματα του δευτερολέπτου την πήρα ακαταστασία και σκέφτηκα, τί διάολο κάμερα κρυφή έχει και με βλέπει; Περιττό να σου πω πως έχω ένα σπίτι σαν της Μπέττυ Μίντλερ, όταν τις δούλευε ο καθηγητής με την Τζούλιαν Μουρ και τις είχε αρραβωνιαστεί ταυτοχρόνως!!!

Η ταινία που είδα απόψε, είναι ΥΠΕΡΟΧΗ! Μην την χάσει όποιος μπορεί... Η Αλίκη στις πόλεις, του Βιμ Βέντερς!!! Μιλάμε δεν παίζεται ο άνθρωπος... Και γαμώ τη σκηνοθεσία ρε παιδί μου! Απορώ πώς την είχα χάσει...

Και δε φταίω εγώ. Ξεμπουρίστρα είναι η Ελλάδα!

Δεν άφηνα τον Λατέρνο τόσα χρόνια να με φέρει πίσω... και τώρα πάω να βγάλω τα σπασμένα μαζεμένα. :))))

Antoine είπε...

Χα,χα! Αυτά είναι τα καλά του καλοκαιριού, το οποίο κατ' άλλα δεν το συμπαθώ ιδιαίτερα.

Άρχισε να συνηθίζεις λοιπόν τη ζωή πίσω στην πατρίδα και ξέρεις:
Η Θεσσαλονίκη είναι ανοιχτή! Αν και θα έρθει η ομάδα το Σεπτέμβριο εις Αθήνας...

Φιλάκια!

koulpa είπε...

χαχα ήλθες πορτογύρω;:):)
πότε ξαναφεύγεις;:):)
χροστάω και τούρτα από το νοέμβρη..:):)
καληνύχτες και φιλιά:):)

μαριάννα είπε...

koulpa

Γύρισα και ξαναφεύγω αύριο. Ξανάρχομαι Κυριακή. Εσύ είσαι πια εδώ; Ή γυρνάς ακόμα; Την άλλη βδομάδα θα είμαι εδώ. Αύγουστο θα ξαναφύγω.

Για την τούρτα μη σε νοιάζει... :) Τρώμε και παγωτό! ;)

Φιλιά πολλά! Θα σου στείλω μήνυμα από Δευτέρα, να κανονίσουμε να βρεθούμε όλοι όσοι είμαστε Αθήνα.