Δευτέρα 28 Ιουλίου 2008

Παραφερνάλια, παραφερνάλια φίλτρα του έρωτα μαγγάνια, κάλια των άστρων ηδονές η Ρόζα, η Θάλεια... της μνήμης όστρακα γυμνά, ενάλια...


ΠΑΡΑΦΕΡΝΑΛΙΑ


Κουρνιάζω μόνο ένα λεπτό
στον άσπρο σου λαιμό
και κει στον κόρφο σου κοιτώ
του γαλαξία αερικό
Μου φέρνει γνώση από παλιά
την θηλυκή σου τη λαλιά
κι όπως το φως σου μ' ακουμπά
τρελός χορεύω στη νυχτιά.

Παραφερνάλια, παραφερνάλια
φίλτρα του έρωτα μαγγάνια, κάλια
των άστρων ηδονές η Ρόζα, η Θάλεια
παραφερνάλια, παραφερνάλια

Φλογίζω με γαμψύ φτερό
τον ήλιο και τον ουρανό
μέσα στον χρόνο ακολουθώ
τους Διόσκουρους με την Αργώ
που ξένοι είναι τώρα πια
δίχως πατρίδα και δουλειά,
τυφλός διαβάτης με κοιτά
μ' ένα σανδάλι προσπερνά.

Παραφερνάλια, παραφερνάλια
της μνήμης όστρακα γυμνά, ενάλια
συνοδοιπόροι σε κρυφά παράλια
παραφερνάλια, παραφερνάλια
_________________
Κρήνης Αθανάσιος
http://krinis.blogspot.com/

23 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μαριάνα,

Στην πληγή μιας συγκυρίας στάξατε μύρο.
Θα τα πούμε...

K.A.

μαριάννα είπε...

Siqvis

Αγαπητέ μου κ.Κρήνη η ποίησή σας είναι το μύρο! Και μας το χαρίζετε απλόχερα και ξέρετε πόσο το εκτιμώ!
Τις ειλικρινείς ευχές μου να πάνε όλα καλά!

Έχετε την αγάπη και τη σκέψη μου!

Αλεξάνδρα είπε...

Πόσο όμορφα όσα μας φέρνεις.

Αλλη μια φορά ευχαριστώ που μας δείχνεις ότι αξίζει.

Φιλιά

μαριάννα είπε...

αλεξάνδρα

Πόσο χαίρομαι που σου αρέσει η ποίηση του κ.Κρήνη! Διακρίνεις πάντα την ευαισθησία κι αυτό είναι πολύ όμορφο και συγκινητικό. Ειλικρινά εγώ σ' ευχαριστώ για τη γλυκιά σου παρουσία!

Φιλάκια και καλημέρα!

koulpa είπε...

καλό.. αν και το λεξηλόγιο ξεπερνά λίγο το καθημερινό.. χαχα θυμάμαι όταν αναγκάστικα να ΄συναναστραφώ πρώτη φορά άτομα που δεν είχα επιλέξει.. στο ναυτικό.. κατάλαβα από το βλέμα της αγελάδας ότι πρέπει να περιοριστώ σε πολύ λίγες λέξεις για να καταφέρω να συνενοηθώ.. και σιγά σιγά μου έμεινε..:):)
πως πάνε οι διακοπές; δεν είμαι φίλος του παγωτού εκτός έδρας.. αλλά ένα καφέ μπορούμε να τον πιούμε..:):)
φιλιά και καλησπέρες:):)

Giannis Kafatos είπε...

kalispera καλώς σας βρήκα. επίστρεψα κι εγώ στην δική μου ... πα(πα)ραφερνάλία. το προηγούμενο σχόλιο (Κουλπα)μου θύμησε συγκλονιστικό λογύδριο συν-ναύτουμπα μου, πολύ πιο πιτσιρικά από την αφεντιά μου που πήγα στα τριάντα μου!
α, θα το κάμω ποστ! είδες που μου' δωσες μια ωραία έμπνευσις?
;)
www.u-hoo.gr/gianniskafatos

μαριάννα είπε...

koulpa

Πολύ καλό! Αυτό με τον λεκτικό περιορισμό και τα ναυτάκια. :))))
Φεύγω πάλι και θα γυρίσω γύρω στις 10 Αυγούστου. Κάτσανε απανωτά ταξίδια που δεν παίρνουν αναβολή. Οπότε το καφεδάκι μετά.

Φιλιά πολλά και να περνάς καλά!

μαριάννα είπε...

Giannis Kafatos

Καλώς τον! Καλωσόρισες! Ελπίζω να πέρασες όμορφα και να γύρισες ξεκούραστος, ανανεωμένος κι έτοιμος για νέες περιπέτειες!;) Δε λέω καλό χειμώνα... υποθέτω πως θα υπάρξει και κάποια συνέχεια ε;
Γυρίζω κατά τις 10 Αυγούστου κι ελπίζω να τα πούμε τότε.
Έρχομαι να δω το ποστ που εμπνεύστηκες. :)

Μηθυμναίος είπε...

Καλή μου Μαριάννα, καθώς βλέπω σταματημό δεν έχεις. Από καρδιάς σου εύχομαι όλες οι αποδράσεις σου να είναι ό,τι καλύτερο. Αν λάχει και οι άνεμοι σε φέρουν προς τα 'δω θα χαρώ. Ας είναι και Σεπτέμβρη...
Τα φιλιά και την αγάπη μου.

Υ.Γ. Σου έχω κάτι δροσερό στο Μηθυμναίος

marayia είπε...

Πως τα καταφερνεις ετσι και με γητευεις καθε φορα που σε διαβαζω?
εσυ εισαι η αιτια ή ο τοπος σου?τα κειμενα σου ( ο τροπος που αναλυεις τα θεματα) , οι φωτογραφιες απο τ΄Αρσεναλι και προπαντων αυτο το ρητό δεξια στο μπανερακι! κα8ε φορα καρφωνεται σα σφηνα στο μυαλο μου!
φιλια γητευτρια ..
Απο αυριο 8αμαι εκει ...

μαριάννα είπε...

Παιδιά φεύγω για Χαλκιδική τρέχοντας και δεν προλαβαίνω να σας απαντήσω. Σας εύχομαι καλές διακοπές και να περνάτε υπέροχα, ερωτικά και έντονα όπου κι αν βρίσκεστε!

Χειμωνιάτικη Λιακάδα

Να περάσεις όμορφα και να το ζήσεις όσο καλύτερα μπορείς. Το καλοκαίρι στην Ελλάδα είναι μαγευτικό αρκεί να έχουμε τα μάτια να βλέπουν την τόση ομορφιά που θεωρούμε δεδομένη και την καρδιά να φτερουγίζει μπροστά στα ευλογημένα μέρη μας.
Πολλά φιλιά! Στο επανιδείν...

Ανώνυμος είπε...

Hola Reina;
Καλό Μήνα ευχομαι να περασης γεματο ομορφιές. UN ABRAZOTE ΕΝΟRΜΕ.

koulpa είπε...

άντε καλά να περάσεις:):)
χαχα εντάξη μπορεί να σε κεράσω για τη γιορτή μου.. αν βρεθούμε στην ίδια πολη..:):)
καλό μήνα:):)

Ανώνυμος είπε...

"Και μες στο χάραμα
ν΄ ανοίγω αγκαλιά
να κολυμπώ μέσα
στην άσπιλη ματιά σου
να φτερουγίζουμε
ανυπότακτα πουλιά
να σε αγγίζω
και να πίνω τα φιλιά σου.."

Υπέροχο το έμμετρο του Κρήνη
γλυκιά μου Μαριάννα..
Μου έλειψε η εύοσμη ανάσα σου βρε..
Να μου είσαι καλά..
Σε φιλώ και σε καλησπερίζω..

Phivos Nicolaides είπε...

Πάντα επιλεκτικά και ωραία!

Ανώνυμος είπε...

Η θεία αλληλουχία των ανθρώπινων πραγμάτων:

Ένα φιλί στα μαλλιά για τη Νοσταλγία

Ένα φιλί στο μέτωπο για τη Στοργή

Ένα φιλί στο λαιμό για τον Έρωτα

Ένα φιλί στα χείλη για την Αγάπη

Ένα φιλί στο μάγουλο για την Προδοσία

Ένα φιλί στον αέρα για την Εγκατάλειψη

____________
Ζητώ συγγνώμη για την τόλμη της ανωτέρω κατάθεσης, όμως η παρόρμηση -εκ των συνεπαγομένων του ποιήματος συνειρμών- ήταν, βλέπετε, χειμαρώδης.

μελονικος είπε...

¨Ηθελα ν’άξερα που ζείς
Που στρώνεις, που κοιμάσαι
Με ποιόν συναναστρέφεσαι
Και μένα δε θυμάσαι.

μαριάννα είπε...

ξυπόλυτη

Εύχομαι να περνάς όμορφα και δροσερά γλυκιά μου cenicienta! Ελπίζω να σου φορέσει το γοβάκι κάποιος πρίγκιπας! ;)

Χίλια φιλιά!

μαριάννα είπε...

koulpa

Θυμάσαι ένα καταπληκτικό τραγούδι του Μηλιώκα με τη Γλυκερία;

Στις 11 μπορείς;
όχι, όχι
Στις 12 μπορείς;
όχι, όχι
Στις 4 μπορείς;
μπορώ, μπορώ
αλλά δεν μπορώ εγώ

Το Σάββατο μπορείς;
όχι, όχι
Την Κυριακή μπορείς;
όχι, όχι
Παρασκευή μπορείς;
μπορώ, μπορώ
αλλά δεν μπορώ εγώ

Δεν μπορεί, δεν μπορεί
κάπου θα συναντηθούμε
Δεν μπορεί, δεν μπορεί
στο ίδιο σπίτι ζούμε

Το Μάιο μπορείς;
όχι, όχι
Τον Αύγουστο μπορείς;
όχι, όχι
Δεκέμβριο μπορείς;
μπορώ, μπορώ, μπορώ
αλλά δεν μπορώ εγώ
Έτσι ε;

Τώρα να ‘ρθεις μπορείς;
όχι, όχι
Αν έρθω εγώ μπορείς;
όχι, όχι
Χαράματα μπορείς;
μπορώ, μπορώ
ναι, αλλά δεν μπορώ εγώ

Στο αφιερώνω... Με αγάπη! ;)

Φιλιά πολλά!

μαριάννα είπε...

τάκης τσαντήλας

Τί όμορφοι στίχοι Τάκη μου!
Και τί γλυκά λόγια μου λες κάθε φορά! Με κάνεις και χαμογελάω τρυφερά όταν διαβάζω τα όμορφα που γράφεις!
Καλοκαίρι και χαθήκαμε. Ας το απολαύσουμε κατά το δυνατόν να γεμίσουμε μπαταρίες, χειμώνας έρχεται βαρύς. ;)
Να περνάς καλά και δροσερά, σου εύχομαι!

Πολλά φιλιά!

μαριάννα είπε...

Phivos Nicolaides

Γεια σου ταξιδευτή... Σε έχω συνδυάσει με θάλασσες κι αφρούς, βράχια και θαλασσοπούλια. Τις πιο όμορφες εικόνες μου φέρνεις όταν έρχεσαι! :)
Ευχαριστώ...

Φιλιά πολλά! Καλοκαιρινά!

μαριάννα είπε...

αναμοχλευτής

Και μια σφιχτή αγκαλιά στον ευγενικό, ποιοτικό, καλό παλιό μου φίλο!
Δεν φαντάζεσαι πόσο απολαμβάνω τον ποιητικό σας λόγο όταν βγαίνει έτσι αυθόρμητα και ρέει σαν ποταμάκι δροσερό, κελαρυστό! Κι εσύ μου λες συγγνώμη για την τόλμη; Τολμείστε αγαπητέ! Τολμείστε όσο πιο πολύ μπορείτε! :)
Στους στίχους όλα επιτρέπονται...

Πολλά φιλιά και στους δυο σας! Εύχομαι καλή εγκατάσταση κι ελπίζω σήμερα όλα να γίνουν εύκολα και ξεκούραστα!

μαριάννα είπε...

νίκος

Ήθελα να 'μουν άνεμος να φτάσω στη φωλιά σου
ν' ανακατεύω τρυφερά τα καστανά μαλλιά σου!

Πού γυρνάς εσύ βρε γυριστρούλη; Δε θα έρθεις Αθήνα να δεις το παιδί και τους φίλους σου; Ή τα έχεις εκεί τα κορίτσια κι έχεις απογίνει χαζομπαμπάς;

Φιλιά πολλά!