Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2010

"Noche Hermosa" de la Zarzuela "Katiuska" de Pablo Sorozábal: Νύχτα όμορφη αρωματισμένη από γιασεμιά, πες στην ηχώ να επαναλαμβάνει τα λόγια μου, νύχτα όμορφη χιονισμένη από φεγγάρι, πάρε μακριά, αργά, αργά αυτό το θλιμμένο τραγούδι.




"Noche Hermosa" de la Zarzuela en un acto "Katiuska, la mujer rusa" con música de Pablo Sorozabal sobre un libreto de Emilio González Castillo y Manuel Maríalonso.
Concierto de Zarzuela en la Sala Mozart del Auditorio de Zaragoza
Estrella Cuello (Soprano)
Orquesta del Teatro Lírico de Zaragoza
José Félix Tallada (Director)

 Νύχτα όμορφη

Νύχτα όμορφη
αρωματισμένη από γιασεμιά,
πες στην ηχώ
να επαναλαμβάνει τα λόγια μου,
νύχτα όμορφη
χιονισμένη από φεγγάρι,
πάρε μακριά, αργά, αργά
αυτό το θλιμμένο τραγούδι.

Πες του να γυρίσει γρήγορα
πες του ότι ο έρωτάς μου τον περιμένει,
πες του, πες του πως η απουσία του
είναι θλίψη, θλίψη που με σκοτώνει·
πες του να γυρίσει σύντομα, σύντομα
γιατί αν αργήσει, θα πεθάνω.

Νύχτα όμορφη
αρωματισμένη από γιασεμιά,
πες στην ηχώ
να επαναλαμβάνει τα λόγια μου,
νύχτα όμορφη
που από φεγγάρι είσαι χιονισμένη,
πάρε μακριά, αργά, αργά
το ερωτευμένο τραγούδι μου,
πάρε μακριά αργά, αργά
το μυστικό της ψυχής μου,
του έρωτα.


Katiuska: Noche hermosa
de jazmines perfumada,
dile al eco
que repita mis palabras,
noche hermosa
que de luna estás nevada,
lleva lejos, piano, piano
esta triste canción.

Dile que vuelva pronto
dile que mi amor le aguarda,
dile, dile que la ausencia
es pena,pena que me mata;
dile que vuelva pronto, pronto
porque me muero si tarda.

Noche hermosa
de jazmines perfumada,
dile al eco
que repita mis palabras,
noche hermosa
que de luna estás nevada,
lleva lejos, piano, piano
mi canción de enamorada,
lleva lejos piano, piano
el secreto de mi alma,
de amor.

15 σχόλια:

IonnKorr είπε...

Γι αυτά που γράφεις ουδέν σχόλιο.

Είδα όμως μιά παλιότερη ανάρτηση:

Γράφεις Στον αγαπημένο μου δίσκο Ρavarotti and friends 2, το καλύτερο ντουέτο μακράν, είναι αυτό με τον επίσης υπέροχο, από κάθε άποψη Bryan Adams. Δεν υπάρχει φορά να το ακούσω και να μην κλάψω, με τη γλύκα του Adams και το μεγαλείο του Pavarotti. Το έχω πει κι άλλοτε, μια τρανή απόδειξη της μη ύπαρξης Θεού είναι ο πρόωρος θάνατος του Pavarotti. Σιγά που θα άφηνε να πεθάνει ο Pavarotti, αν υπήρχε... εκτός κι αν είναι τόσο κτητικός που θέλει όλους τους εκλεκτούς δίπλα του.

Μ' άρεσαν αυτά. Τα βρήκα όμορφα.

IonnKorr είπε...

Πάλι για την παλιά ανάρτηση.


Sole mio...Το τραγούδι των Θεών!

Πολύ μ' αρέσει και εμένα.

Τι να υπονοώ άραγε? Χε... Χε...

μαριάννα είπε...

IonnKorr

Ουδέν σχόλιον γιατί; Να υποθέσω ότι δεν σου αρέσει η οπερέτα; :))))))

Όσον αφορά το σχόλιό μου που σου άρεσε, χαίρομαι που συμφωνείς.

Φαντάζομαι τί υπονοείς, αλλά δεν έχω καμία σχέση με κανένα άθλημα, σχετικό με θρησκείες. Είμαι στην κοσμάρα μου κι έχω δικό μου Θεό. ;)

Καλησπέρες!

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

Καλή χρονιά, Μαριάννα. Με υγεία και όλα τα καλά.

IonnKorr είπε...

Μαριάννα,

Υπονόησες εσφαλμένα: Φαντάζομαι τί υπονοείς, αλλά δεν έχω καμία σχέση με κανένα άθλημα, σχετικό με θρησκείες

ούτε καν μου πέρασε απο τό μυαλό κάτι τέτοιο

Ένα αθώο πείραγμα έκανα, χωρίς καμία άλλη προέκταση, που είχε την εξής έννοια.

"Κοίτα σύμπτωση που σ'αρέσουν τραγούδια που αρέσουν και στους θεούς".

Όσο αφορά τώρα οπερέτες και κλασσική μουσική αποτελούν για μένα "Terra Incognita". Μάλλον επειδή είμαι μακρυά από τον χώρο τους.

Μερικά, όμως, αποσπασματικά κομμάτια μου έχουν αρέσει κατά καιρούς.

νατασσΆκι είπε...

Όμορφο, για την πρώτη Κυριακή του χρόνου!
:)

Καλή Χρονιά Μαριάννα μου, με γιασεμιά, φεγγάρια κι όμορφες μουσικές :)

Vrakas Kostas είπε...

Νυχτα γλυκια,
νυχτα μου μεταξενια,
που χεις το χαδι της,
και τ αρωμα της που χεις...

Μην ξημερωσεις σημερα,
σου το ζητω σαν χαρη.
Κατι απ το στηθος παρε μου,
και στειλτο στο φεγγαρι.
Θελω τον ερωτα να δει,
σε μια καρδια που παλλει.
Σε μια καρδια μονο για αυτη,
να παψει ν αμφιβαλει.
..............
Αγαπημενη μου Μαριαννα..
Υπεροχους στιχους και τραγουδια βρισκεις να μ εξημερωνεις;)
Καλη Χρονια γλυκια μου κι απο εδω.

Με υγεια,αγαπη και ..σωστες λεξεις..την καταλληλη στιγμη;)
Μια αγκαλια σφιχτη και πολλα φιλια!

μαριάννα είπε...

Γιώργος Κεντρωτής

Καλή χρονιά Γιώργο μου! Με υγεία, γαλήνη στον κόσμο, ποίηση και καλή μουσική!

μαριάννα είπε...

IonnKorr

Ακόμα καλύτερα, γιατί με ξενερώνουν οι θρησκείες. :))))

Όσον αφορά την κλασική μουσική, τρώγοντας έρχεται η όρεξη.

Όταν ακούς καλή μουσική, η αναπόφευκτη κατάληξη είναι η κλασική. ;)

Καλημέρα!

μαριάννα είπε...

νατασσάκι

Καλή χρονιά νατασσάκι μου! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να καμαρώνεις τον γιόκα σου όπως ονειρεύεσαι!

μαριάννα είπε...

Vrakas Kostas

Είδες που στό 'λεγα εγώ από παλιά; Ότι τό 'χεις; Το σαράκι παιδί μου, της ποίησης. Και το ταλέντο φυσικά.
Καλή χρονιά αγορίνα μου! Την υγειά μας να 'χουμε να ζούμε ποιητικά!

Αγκαλιές και φιλιά πολλά!

flamencologio είπε...

Η...θαρθουέλα το είδε το ποστ??

μαριάννα είπε...

flamencologio

Δεν τα 'μαθες; Εξαφανίστηκε ανήμερα Αγίας Αικατερίνης, βοήθειά μας! :Ρ
Χάθηκε στα ισόγεια των Παξών της Κυψέλης, αναζητώντας τα... αβάδιστα! :))))))

flamencologio είπε...

A πa πaaaa!!!Μην το μάθει το σου που ρου καήκαμε!!!σύρμα!

μαριάννα είπε...

Θε μου σχώρα με...
Μη με προκαλείς φλαμενκολόγιε! Μια χαρά δεν είμαι; Με τις μουσικούλες μου και τα ωραία μου χουχουλιάρικα πρωινά;
Άσε... είμαι σε μουντ Λόρκα. Και το περνάω βαριά όταν με πιάνει. Αργώ να συνέλθω. ;)

Φιλιά!