Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2009

Ήλια Γριβέα: Στη μαγική θαλασσοσπηλιά της ψυχής σου ! Στο ωραιότερο ταξίδι της ζωής μου !



Τυχαία έπεσα στο βιντεάκι που έφτιαξε το Αερικό ντύνοντας στίχους της κολλητής μου και συγκινήθηκα...


ΓΛΑΡΟΣ

Το πέταγμα !
Να παίρνεις ξοπίσω τους ανέμους !
Η ελευθερία
το ταξίδι
η επιστροφή!
Αυτό το αδιάκοπο πήγαιν' έλα
το ατέλειωτο γέμισμα κι άδειασμα
η ανεκλάλητη διάχυση ζωής
οι τέρψεις των αισθήσεων
οι πηγές της έκστασης.



Στη μαγική θαλασσοσπηλιά της ψυχής σου !
Στο ωραιότερο ταξίδι της ζωής μου !

4 σχόλια:

Αλεξάνδρα είπε...

Πράγματι ωραίο βιντεάκι.

Κι είναι όμορφη η ελευθερία!!!

καλό βράδυ

Ιορδανίδου Όλγα είπε...

Πω, πω!!!Κάτι φτερά!!!Στα πετάγματα σου όλες οι ευχές μου για καλό φθινόπωρο...

μαριάννα είπε...

Αλεξάνδρα

Η ελευθερία ναι... μοναδική, ανεκτίμητη και αναντικατάστατη!

Καλή βδομάδα Αλεξάνδρα μου!

μαριάννα είπε...

CARPE DIEM

Ωωωωωωω... Τί όμορφη ευχή! Καλώς ήρθες!
Στα πετάγματά μας λοιπόν! Καλό Φθινόπωρο να έχουμε! Και καλή βδομάδα!