Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

Εγώ δεν έχω φίλους και μόνη μου μιλώ εσύ που έχεις χίλιους για να παίζεις για στείλε κι από δω... Και πάλι χαίρετε! Νέα Αρλέτα!





Εγώ δεν έχω φίλους

Εγώ δεν έχω φίλους
και μόνη μου μιλώ
εσύ που έχεις χίλιους για να παίζεις
για στείλε κι από δω.

Περπάτα λίγο δίπλα μου
ο κόσμος να μας δει
και όλοι να νομίζουνε, αστέρι μου
πως είμαστε μαζί.

Και πάμε, αν θέλεις, μια βραδιά
μια βόλτα ως τον Πειραιά
Σαρωνικό αστέρι μου, παλάτι μου
να κάνω το κομμάτι μου.

Εγω δεν έχω φίλους
κι ο χρόνος τιμωρεί
αυτούς που προσπεράσανε και χάσανε
μια νύχτα τη ζωή.

Στίχοι: Μπαβέλου Σωτηρία
Μουσική: Αρλέτα

9 σχόλια:

xrysoula_ v είπε...

Φοβερό κομμάτι και σπάνια έμπνευση στη μουσική, αλλλά κυρίως στους στίχους...

Μου έφτιαξες τη μέρα, Μαριάνα!

(από πολλές πλευρές, ε;)

Dee Dee είπε...

βγαλε καινουριο τραγουδι η Αρλετα;; Και η μουσικη δικη της;!

Πολυ ωραιο!!

Καλημερα Μαριαννα μου!!

μαριάννα είπε...

Είναι πολύ ωραίος δίσκος Χρυσούλα μου. Και φυσικά το συγκεκριμένο το διάλεξα γιατί ο στίχος μου μίλησε... ;)

Χαίρομαι που σου άρεσε!

μαριάννα είπε...

Dee Dee

Ναι, καινούργιος δίσκος σταθερής αξίας και ποιότητας. Η γλυκιά, τρυφερή Αρλέτα είναι πάντα εδώ...

Καλησπέρες μανούλα! ;)

Silia είπε...

Η γλυκιά, τρυφερή Αρλέτα , δεν έφυγε ποτέ από εδώ ... Πάντα εδώ ήταν ...
Την καρδιά μου δείχνω ...
-----------------------
Να είσαι πάντα καλά . Κι εσύ Μαριάννα με τα ωραία σου και η Αρλέτα επίσης . Κι αν είστε εσείς καλά , θαρρώ πως θα είμαστε κι εμείς .

μαριάννα είπε...

Silia

Με τέτοιες μουσικές Αννούλα μου που ακούμε τελευταία, κερδίζουμε χρόνια ζωής. Να είναι καλά να δημιουργούν οι καλλιτέχνες μας κι εμείς να τους χαιρόμαστε τιμώντας τους.
Πολλά φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα
Δεν άκουσα όλο το cd, αλλά το τραγούδι με τον τίτλο ΜΕ ΣΗΜΑΔΕΨΕΣ μάλλον θα είναι το περισσότερο αναγνωρίσιμο αυτης της δουλειάς.
Να είσαι καλά.Τελικά αισθάνομαι ότι μας κάνεις πνευματικές ενέσεις και σ'ευχαριστώ γιαυτό. Καλή Κυριακή.
Πρεσβύωψ

μαριάννα είπε...

Ναι, είναι υπέροχο. Μελαγχολικό πολύ, αλλά εμένα μου αρέσει, όπως μπορείς να φανταστείς. :)

Το Με σημάδεψες, το Αγαπάω τη βροχή, το Χίλια κομμάτια, ο Άγγελος... όλα τα κομμάτια τα καινούργια είναι εξαιρετικά. Από το δεύτερο σιντί με τα παλιά, καλούτσικη η επιλογή, άλλη θα έκανα εγώ.

Πάντως και μουσικά και στιχουργικά είναι θαυμάσια δουλειά. Πολιτικοποιημένος στίχος με κοινωνικές ευαισθησίες, με αγάπη και νοιάξιμο για τους νέους και τα προβλήματά τους, με την αγωνία του ανθρώπου που ζει την εποχή του και ο ερωτικός στίχος όμορφος, τρυφερός, πικρός, αλλά ρεαλιστικός χωρίς ανόητες εξάρσεις και κραυγές.

Τον συνιστώ ανεπιφύλακτα, εν αντιθέσει με την Προσωπογραφία της Τάνιας που δεν... αν και η Τάνια μου αρέσει πολύ και είναι καλή όπως πάντα, τα τραγούδια δεν μου είπαν απολύτως τίποτα. Ειδικά από στίχο, αποτυχία εντελώς. Για μένα μόνο, μιλάω φυσικά. Σε άλλους μπορεί να αρέσει.

Όσο για τη χαρά της επικοινωνίας μας, αμοιβαία τα αισθήματα. Κι εγώ παίρνω τόσα από σας, γλυκά και ψυχοθεραπευτικά... ;)

Καλή Κυριακή!

Unknown είπε...

τι θεικο γητευτρια μουυυυυυυυυυ!!!


το λατρευω αυτο το τραγουδι ....